دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 36499
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : آئین افتتاح دفتر انجمن خبرنگاران شهرستان گناوه با حضور مسئولان و جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

تاریخ انتشار: جمعه ، 19 اسفند 1401 - 20:12

دفتر انجمن خبرنگاران  شهرستان گناوه افتتاح شد

به گزارش صدای استان به نقل از مهر، انجمن خبرنگاران شهرستان گناوه همزمان با ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ کار خود را به طور رسمی در آئینی با حضور مسئولان آغاز کرد اما تا کنون فاقد مکان مشخص برای فعالیت‌ها خود بود که با پیگیری‌های انجام شده و همکاری مسئولان اتاقی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان به انجمن اختصاص و با حضور مسئولان و جمعی از خبرنگاران به صورت رسمی افتتاح شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری گناوه عصر پنجشنبه در آئین افتتاح دفتر انجمن خبرنگاران شهرستان گناوه اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان گناوه در بسیاری از شاخص‌ها از دیگر شهرستان‌های استان در جایگاه پایین‌تری قرار داشت لذا سند توسعه شهرستان با توجه به این موارد تدوین شد و با برنامه ریزی ها انجام شده تلاش شد تا در مواردی که با مشکل موجه هستیم این مشکلات به حداقل رسانده شود.

احمد لیراوی افزود: با نگاه کارشناسی، دقیق و هوشمندانه و با در نظر گرفتن ظرفیت‌ها و موقعیت‌های شهرستان، با تدوین سند توسعه چشم انداز روشنی برای آینده منطقه پیش بینی می‌شود و در جهت توسعه شهرستان نیازمند همکاری همه اقشار به خصوص خبرنگاران هستیم..

وی با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه خبرنگار روشنگری در جامعه است افزود: خبرنگاران می‌توانند مشاوران امین و بازوان توانمندی برای تصمیم گیران دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستان باشند.

دفتر انجمن خبرنگاران  شهرستان گناوه افتتاح شد

وی تصریح کرد: هردو نگاه تشویقی و انتقادی باید نسبت به مسئولان حفظ شود و با همین نگاه در این زمینه تلاش کنید.

الیاس احمد حسینی مدیرعامل انجمن در این نشست با تقدیر از همکاری فرماندار و پیگیری و همکاری اداره ارشاد اسلامی در جهت اختصاص اتاق به انجمن خبرنگاران اظهار داشت: امیدواریم بتوان با در اختیار داشتن این مکان برای انجمن، گام‌های مثبتی در جهت عمران و آبادی و گسترش فعالیت‌های رسانه‌ای شهرستان گناوه برداشت.

در این نشست خبرنگاران و اعضای انجمن خبرنگاران گناوه به بیان نظرات خود پرداختند و از اهتمام فرماندار و پیگیری و همکاری رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهت در اختیار قراردادن مکان برای فعالیت‌های این انجمن تقدیر کردند.


برچسب ها: #خبرنگار #گناوه
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا