چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 36487
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : همزمان با میلاد با سعادت امام زمان (عج) ۷۷ دست جهیزیه به ارزش ۳۰ میلیارد ریال میان نوعروسان در شهرستان‌های ۴ گانه جنوب استان بوشهر توزیع شد.

تاریخ انتشار: جمعه ، 19 اسفند 1401 - 05:20

توزیع 30 میلیارد ریال جهیزیه به نوعروسان جنوب استان بوشهر+تصویر

به گزارش صدای استان به نقل از تسنیم، همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت مهدی موعود (عج) ظهر امروز در مراسم شکوهمندی با مشارکت شرکت پتروشیمی جم ۷۷ دست جهیزیه در اختیار نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد در شهرها و روستاهای جنوب استان بوشهر در شهرستان‌های عسلویه، کنگان، دیر و جم قرار گرفت.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در عسلویه اظهار داشت: در میلاد با سعادت منجی عالم بشریت در مراسمی با حضور مسئولان ۷۷ سری جهیزیه هر کدام به ارزش بیش از ۳۵ میلیون تومان در اختیار نوعروسان قرار گرفت.

محمد رضا میری ادامه داد: در مجموع این جهیزیه‌ها به ارزش ۳۰ میلیارد ریال از سوی پتروشیمی جم به مددجویان کمیته امداد ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر اهدا شد.

وی این جهیزیه‌ها را شامل ۱۸ قلم کالا اساسی و لوازم خانگی دانست و افزود: از ابتدای سال تاکنون ۷ هزار و ۵۰۰ دستگاه کولر گازی، یخچال ، مخزن آب ، آبگرمکن و بخاری بین مددجویان استان بوشهر توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: همچنین در این مدت ۱۸۰۰ سری جهیزیه به ارزش هر سری ۳۰ میلیون تومان به نوعروسان استان اهدا شده است.

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد امام جمعه عسلویه نیز با بیان اینکه در حال حاضر ۱۸۰۰ خانوار در شهرستان عسلویه تحت پوشش کمیته امداد هستند افزود: مدیران شرکت‌های مستقر در عسلویه باید بیشتر به مردم منطقه توجه داشته باشند.

سید علی هاشمی فرماندار عسلویه نیز ضمن قدردانی از پتروشیمی جم بیان کرد: این عمل مدیر عامل پتروشیمی جم درخور شایسته و تقدیر است. مدیران شرکت باید نسبت به آسان کردن ازدواج جوانان عسلویه بیشتر تلاش کنند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا