یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 36463
تعداد نظرات: ۰
شهردار بوشهر:

صدای استان : شهردار بوشهر گفت: اکنون بیش از ۵۰ پروژه عمرانی را در دست احداث داریم.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 15 اسفند 1401 - 09:29

شهرداری بوشهر بیش از ۵۰ پروژه عمرانی در دست احداث دارد حسین حیدری صبح دوشنبه در مراسم آغاز برنامه‌های هفته بزرگداشت روز بوشهر اظهار داشت: نخستین برنامه ما نواخته شدن زنگ مدرسه تاریخی سعادت بود که با حضور تعدادی از مسئولان، شهروندان و دانش آموزان برگزار شد.

وی از دیگر برنامه‌های این هفته به عطرافشانی گلزار شهدا، جشن ولادت حضرت علی اکبر (ع) از روز ۱۳ تا ۱۶ اسفندماه در میدان المپیک، جشنواره تفریحی، فرهنگی و ورزشی از ۱۲ لغایت ۱۷ اسفندماه در میدان رئیس‌علی دلواری و دیدار با خانواده‌های شهدا اشاره کرد.

شهردار بوشهر خاطرنشان کرد: در آئین اختتامیه برنامه‌های بزرگداشت روز بوشهر از شهروند افتخاری، چهره ماندگار و خانواده شهید شاخص تجلیل می‌شود.

توسعه زیرساخت‌های شهری

وی بیان کرد: برگزاری محفل قرآنی در روز ۱۷ اسفندماه، همایش روز درختکاری در روز ۱۵ اسفندماه در حاشیه بزرگراه امام علی (ع)، مسابقه عکاسی از فضای سبز منازل از ۱۲ تا ۱۸ اسفندماه، همایش بوشهر پایتخت مقاومت در روزهای ۱۴ و ۱۵ اسفندماه، اختتامیه روز بوشهر در روز ۱۸ اسفندماه در تالار لیان از دیگر برنامه‌های نکوداشت روز بوشهر است.

حیدری عنوان کرد: مدیریت شهری در بوشهر با صداقت، شفافیت و تلاش شبانه روزی می‌کوشد تا بوشهر با برخورداری از زیرساخت‌های مهم شهری زیبا برای شهروندان باشد.

شهردار بوشهر ادامه داد: شهرداری بوشهر با مدیریت جدید پس از گذشت یک سال و چند ماه اکنون بیش از ۵۰ پروژه عمرانی در دست احداث دارد که تا خرداد سال آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: مدیریت شهری با تلاش جهادی و انقلابی و در تعامل و همدلی با شورای اسلامی شهر، مردم و سازمان‌های مردم نهاد برنامه‌های ویژه برای پیشرفت و عمران و آبادانی بندر بوشهر در دستور کار خود قرار داده است.


برچسب ها: #شهردار بوشهر
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا