شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 36399
تعداد نظرات: ۰
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر:

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: به منظور اجرای طرح ملی اقتصادی قرارگاه طرح کالا برگ الکترونیکی در استان بوشهر شد.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 8 اسفند 1401 - 11:19

قرارگاه طرح کالا برگ الکترونیکی در بوشهر تشکیل شد

مصدق کشاورزی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قرارگاه طرح کالا برگ الکترونیکی با مشارکت اداره کل صنعت معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و نماینده معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری به دبیری اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تشکیل شده است.

وی افزود: طرح کالابرگ الکترونیکی در چهار استان کشور به صورت آزمایشی اجرا شد و بر اساس نتایج حاصل شده از اجرای این طرح در استان‌ها مقرر شد به زودی شاهد اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی در کل استان‌ها باشیم بنابراین ضروری است با تشکیل قرار گاه بستر لازم برای اجرای هرچه بهتر این طرح ملی در استان فراهم شود.

کشاورزی ادامه داد: اداره کل صنعت معدن و تجارت نقش مهمی در شناسایی و معرفی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سایر فروشگاه‌ها مجهز به دستگاه خود پرداز برای مشارکت در این طرح ملی دارد.

مصدق کشاورزی اضافه کرد: سازمان جهاد کشاورزی نیز در نیاز سنجی و تأمین اقلام مورد نیاز مردم به ویژه در تأمین ۱۰ قلم کالای اساسی وظایف سنگینی عهده دارا است لذا انتظار داریم این دو دستگاه اجرایی از همه توان و ظرفیشان برای فراهم ساختن بستر لازم به منظور اجرای طرح کالا برگ الکترونیک استفاده کنند.

کشاورزی اظهار داشت: این طرح اختیاری است و هر کدام از مشمولین که تمایل نداشته باشند می‌توانند یارانه خود را به صورت نقدی دریافت و همه اصناف می‌توانند رایگان در این طرح شرکت کنند و شخصی که مبلغ یارانه به حسابش واریز می‌شود طرف حساب این طرح است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر تصریح کرد: در خصوص مباحث مالیاتی اصناف ذکر این نکته لازم است که این موضوع اصلاً به سامانه‌های مالیاتی متصل نیست و ارتباطی ندارد و مباحث مالیات هم نخواهد داشت.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا