سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 36234
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتستان با بیان اینکه عملیات شش ساعته ایمن سازی کیلومتر ۴۲ محور دالکی-کنارتخته با موفقیت انجام شد، گفت: در این عملیات بیش از ۵۰ تن سنگ و ترانشه ها که در ارتفاع قرار داشت منفجر و مسیر ایمن سازی شد.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 13 دی 1401 - 12:27

به گزارش صدای استان  به نقل از روابط عمومی این اداره کل؛ سامان قلی پور ادامه داد: درصورتی که این سنگ ها برداشته نمی شد، درصورت سقوط، حداقل ۲۴ ساعت این مسیر به عنوان دروازه ورودی استان های بوشهر و فارس مسدود می گردید و احتمال بروز حادثه برای کاربران جاده ای هم وجود داشت.

وی افزود: از ساعت ۱۲ تا ۱۴ امروز (۱۲ دی ماه) انفجار در این محدوده انجام شد و اکنون جمع اوری نخاله های ناشی هز انفجار درحال انجام است و طی ساعت های آینده، تردد در این مسیر به روال قبل برمی گردد.

قلی پور با اشاره به اینکه از روزهای قبل مسیر انحرافی در کیلومتر ۴۲ محور دالکی-کنارتخته برای تردد ایمن خودروها فراهم شده بود، خاطرنشان کرد: تا رمان برداشت کامل سنگ های ناشی از انفجار امروز، تردد خودروها در این مسیر انحرافی می باشد که از رانندگان تقاضا داریم به علائم و تابلوهای راهنما و هشدار توجه کنند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا