یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 36184
تعداد نظرات: ۰
بمناسبت نکوداشت هفته بسیج؛

عباس دیری با حضور در موسسه دریایی شهید محلاتی سپاه از نزدیک از مراحل ساخت و تکمیل شناورشهید سلیمانی و سایر شناورهای دریایی بازدید کرد.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 13 آذر 1401 - 19:39

به گزارش روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی بوشهر  عباس دیری، مدیرکل تامین اجتماعی بوشهر به همراه معاون تعهدات، رئیس شعبه شهید هندی زاده بوشهر و جمعی از کارشناسان تامین اجتماعی استان بوشهر از بخش های مختلف مراحل ساخت، تعمیر و پهلوگیری کشتی در موسسه بزرگ کشتی سازی شهید محلاتی بوشهر بازدید کرد.
مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته بسیج، موسسه شهید محلاتی را یکی از کارگاه های مهم و خوش حساب تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در استان بوشهر خواند و گفت: برای حمایت از فعالیت های ارزشمند و خطیر کارکنان این موسسه آمادگی همکاری و حمایت های مختلف از فعالیت این موسسه را داریم.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی بعنوان بزرگترین نهاد بیمه گر اجتماعی در کشور می باشد گفت: بیش از  ۸۵۰ هزار نفر در سطح استان بوشهر تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی می باشند که از خدمات متنوع این سازمان بهره مند می باشند.
وی افزود: سازمان تأمین اجتماعی ضمن عهده دار بودن وظیفه اجراء، تعمیم و گسترش بیمه های اجتماعی، نقش اساسی در پشتیبانی و صیانت از حقوق مهمترین سرمایه های تولیدی کشور (نیروی انسانی) و حمایت از تولید را در کشور به عهده دارد.
دیری ادامه داد  :سازمان تامین اجتماعی تاکنون اقدامات مهمی را برای تسهیل امور کارفرمایان از جمله بخشودگی جرایم حق بیمه، تقسیط بدهی کارگاهها، توسعه خدمات الکترونیکی و غیر حضوری، متناسب سازی حقوق بازنشستگان و … انجام داده است.
رئیس موسسه دریایی شهید محلاتی ضمن استقبال و خوش آمدگویی از حضور مدیر کل و کارکنان تامین اجتماعی گفت : این مؤسسه با بکارگیری پرسنل فنی، اجرایی و مهندسی در زمینه های طراحی و ساخت انواع شناورهای آلومینیومی و فولادی، طراحی و ساخت اسکله های  فلزی شناور (پانتون)، تعمیر، بازسازی و بهینه سازی شناورهای آلومینیومی و فایبرگلاس اعم از شناورهای مسافربری، گشت دریایی، پلیس و تعمیر، بازسازی و بهینه سازی شناورهای مختلف شامل یدک کش، لایروب، لندیگرافت، بارج و آتشخوار فعالیت می نماید.
وی ضمن قدردانی از تعامل تامین اجتماعی با این موسسه کشتی سازی، برخی از مسائل بیمه ای موسسه را با مدیران تامین اجتماعی در میان گذاشت.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا