سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 36120
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : با برگزاری آیین تکریم و معارفه، سعید برزگرزاده به عنوان سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری بندر بوشهر معارفه شد.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 24 آبان 1401 - 10:07

به گزارش صدای استان به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، حسین حیدری در این آیین اظهار کرد: در شهرداری بوشهر برای انتخاب مدیران سعی حداکثری بر استفاده از توان نیروهای درون مجموعه است تا کارکنان بتوانند آینده ساز بدنه مدیریتی شهرداری باشند.

وی بیان کرد: در این راستا تلاش می شود با کشف استعدادهای برتر در حوزه های مدیریتی افراد متخصص و متعهد بکارگیری شوند.

حیدری ادامه داد: معاونت شهرسازی و معماری شهرسازی به عنوان قلب شهرداری در زیباسازی منظر شهری است که در این حوزه جای بسیار زیادی برای کار وجود دارد.

وی اظهار کرد: در فعالیت های زیباسازی محیط شهری استفاده از المان های بوشهر و بویژه الگو گیری از معماری بومی و مذهبی خاص شهر باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

حیدری با تجلیل از تلاش های رضا صمیمی فرد اظهار کرد: امید است سعید برزگرزاده به عنوان سرپرست معاونت شهرسازی و معماری بتواند تحولی در این حوزه ایجاد کند.

وی افزود: شهرداری بوشهر در آستانه سال نو پروژه های متعدد را به بهره برداری می رساند که این پروژه ها می تواند نقش قابل توجهی در افزایش میزان رضایت مندی شهروندان از خدمات شهرداری داشته باشد.

گفتنی است دکتر سعید برزگرزاده استاد دانشگاه و دارای بیش از۱۶سال سوابق تخصصی و مدیریتی در معاونت شهرسازی شهرداری می باشد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا