سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 36105
تعداد نظرات: ۰

المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در ۷ رشته و رده های سنی گوناگون برگزار می شود و علاقه مندان می توانند با مراجعه به کانون های بازنشستگی شهرستان محل سکونت خود در این المپیاد ثبت نام کنند.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 15 آبان 1401 - 18:43

به گزارش صدای استان به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر ، این المپیاد در دو بخش خواهران و برادران برگزار می شود و علاقه مندان می توانند تا تاریخ ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۱ برای شرکت در مسابقات مقدماتی ثبت نام کنند.
رشته های ورزشی خواهران در این المپیاد شامل دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شطرنج، شنا و بدمینتون و رشته های ورزشی برادران نیز شامل دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شطرنج، شنا و فوتبال دستی است.

بازنشستگان و مستمری بگیران زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی با داشتن حداقل ۴۵ سال سن برای بانوان و حداقل ۵۰ سال سن برای آقایان، مجاز به شرکت در این مسابقات هستند.

مسابقات مقدماتی در آذرماه سال جاری در مرکز استان برگزار و نفرات برتر هر رشته ورزشی به مرحله نهایی اعزام می شوند.

مرحله نهایی این رقابت ها از ۱۵ تا ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ برای بانوان و از ۲۰ تا ۲۳ بهمن ماه برای آقایان (بازنشستگان کارگری) در شهر یزد برگزار خواهد شد. مرحله نهایی المپیاد ورزشی کارکنان بازنشسته سازمان تامین اجتماعی نیز در شهر شیراز و از تاریخ ۱۵ تا ۱۸ دی ماه برای بانوان و از ۲۰ تا ۲۳ دی ماه برای آقایان برگزار خواهد شد.

بر پایه این گزارش، ارایه کارت ملی، کارت بیمه ورزشی و گواهی سلامت جسمی برای تمامی شرکت کنندگان هنگام برگزاری مسابقات مقدماتی و نهایی الزامی است .


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا