یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 36033
تعداد نظرات: ۰

پروانه پاپری دبیر روابط عمومی انجمن حقوق دانشگاه پیام نور گناوه_نمایشگاه کاریکاتور “سلامت از نگاه کاریکاتور ” در گناوه برگزار گردید

تاریخ انتشار: شنبه ، 7 آبان 1401 - 12:14

به همت اندیشگاه سلامت و  همکاری فرمانداری گناوه و شبکه بهداشت و درمان و انجمن علمی حقوق دانشگاه پیام نور این شهرستان نمایشگاهی متشکل از ۲۳ اثر کاریکانور از آثار کاریکاتویست هم استانی علیرضا احمدی خرم در تالار بهزاد گناوه از روز سه شنبه ۳آبان تا پنج شنبه ۵آبان در ۱۲ شیفت ۳ساعته مورد بازدید گروه هدف دانشجویان و دانش آموزان گردید. اختتامیه این نمایشگاه روز پنج شنبه ۵آبان ساعت ۱۹برگزار گردید.
پاپری اظهار داشت:در این نمایشگاه آثاری با محوریت سلامت روان، بیماری های غیر واگیر و دفع دانش بنیان پسماند در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.
احمدی خرم کاریکاتوریست این آثار با اشاره به اهمیت سلامت در زیرساخت های مدیریت شهری گفت: مفهوم سلامت مفهومی چند بعدی است و آگاهی بخشی به آن مستلزم استفاده از ابزار های فرهنگ سازی است و هنر کاریکاتور می تواند در انتقال آموزه های مربوط به سلامت بسیار موثر باشد.
پروانه پاپری اضافه کرد: دکتر منصوره حسینی رییس اندیشگاه سلامت شهرستان گناوه و دبیر اجرایی این طرح نیز در خصوص چالشهای سلامت گناوه و این نمایشگاه ابراز داشت که یکی از اهداف این نمایشگاه پرداختن به چالش ها و تهدیدکننده های سلامت SDH سال ۱۴۰۱ در شهرستان گناوه (بیماری های غیرواگیردار،سلامت روان و دفع دانش بنیان پسماند شهری) می باشد.برنامه ریزی های کلان تر در جهت ارتقا سواد سلامت و استقرار عدالت در سلامت برای رفع مشکلات این حوزه  است و قطعا یکی از شیوه های موثر زبان هنر است که در این آثار توجه به مسائل حوزه سلامت برجسته و مورد تاکید بوده است.
همچنین  ریاست  دانشگاه پیام نور دکتر مجید قربانی اظهار داشت : انجمن علمی حقوق دانشگاه پیام نور گناوه همگام و هم راستا با نیازمندی های علمی، فرهنگی و اجتماعی روز شهرستان همراه بوده است و به عنوان یک نهاد مترقی علمی دانشگاهی همیشه در تلاش است نقش خود را در مسیر توسعه پایدار شهرستان با دانشجویان فعال و استاد مشاور انجمن( که ریاست اندیشگاه سلامت شهرستان و متولی اصلی این نمایشگاه هستند) ایفا نماید.

تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا