دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 36008
تعداد نظرات: ۰
مدیر پروژه بوشهر مال:

مدیر پروژه بوشهر مال : روز سه شنبه ۲۶ مهر در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: پروژه بوشهر مال با ۱۱۰ هزار متر مربع زیر بنا در حاشیه اتوبان بوشهر به چغادک و در ۷ کیلومتری شهر بوشهر در حال اجرا است.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 26 مهر 1401 - 11:30

صدرالله سالاری در جریان بازدید خبرنگاران از این پروژه گفت: طبق مجوزهای اولیه و تکمیلی، کاربری این مجموعه فرهنگی، تجاری، اقامتی، اداری و نمایشگاهی است.

وی با اشاره به اینکه کاربری این مجموعه از روز اول فرهنگی، تجاری، اقامتی، اداری و نمایشگاهی بوده است، تصریح کرد: تمامی کاربری‌ها اجرا شده در این پروژه در قانون دیده شده است و مصوبه مجلس شورای اسلامی را دارد.

مدیر پروژه بوشهر مال تصریح کرد: هیچ ابهامی در هیج یک از حوزه ها در بوشهرمال وجود ندارد و تمامی مدارک و مستندات در اختیار دستگاه های نظارتی قرار داشته و خوشبختانه با تعامل بسیار خوبی که هم اکنون در استان بوشهر با این مجموعه وجود دارد، امیدواریم بتوانیم به زودی فاز اول و بخش فرهنگی آن را به بهره برداری برسانیم.

مدیر پروژه بوشهر مال، در اجرای این پروژه استاندار بوشهر، معاون سیاسی و امنیتی استانداری، سازمان‌های نظارتی، اطلاعاتی و بازرسی با تماس‌ها و حمایت‌های خود ما را در پیشبرد و به اشتغال‌زا شدن پروژه همراهی کرده‌اند.

سالاری با تاکید بر اینکه هیچ یک از چهره‌‎های سیاسی دولت گذشته و کنونی در پروژه ایران سرمایه‌گذاری نکرده‌اند، اضافه کرد: حدود یک پنجم و معادل ۲۳هزار متر مربع پروژه ایران مال تجاری، ۲۲ هزار متر مربع فرهنگی،۴۰ واحد اداری، هزار متر مربع به فضای اقامتی و ۲۰۸۰ متر مربع نیز به فضای شهربازی سرپوشیده اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه در زمان بهره برداری حداقل بین ۲۵۰۰ تا ۳ هزار شغل در بوشهر مال ایجاد می شود، خاطرنشان کرد” این درحالی است که در استان پتروشیمی های متعددی داریم که در اشتغال جوانان ما سهم آنچنانی ندارند، ولی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در بوشهر مال، فرصت های شغلی متعددی شکل می گیرد.

مدیر پروژه بوشهر مال با اشاره اینکه فاز اول این پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: تاکنون بیش از ۳۰۰ نفر در این پروژه سرمایه گذاری کرده‌اند و با اتمام آن برای حدود ۳۰۰۰ نفر اشتغال زایی خواهد شد.

سالاری بیان کرد: بازار سنتی، سه سالن سینما ۲۵ نفره ،۵۰ نفره و ۲۴۰ نفره، سالن کنسرت، شهربازی سرپوشیده، هایپر مارکت ۳۵۰۰ متر مربعی، هتل ۴ ستاره با ظرفیت ۳۰ سوئیت  و … از جمله قسمت‌های مختلف این پروژه است که می‌تواند در صنعت گردشگری استان نقش تاثیرگذاری داشته باشد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا