شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 35883
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: تا کنون ۴۲ هزار دانش آموز در استان درخواست استفاده از سرویس داده اند.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 23 شهریور 1401 - 10:03

ساماندهی سرویس مدارس ۴۲ هزار دانش آموز تا کنون

به گزارش صدای استان، بهرام مغدانی افزود: یکی از مولفه‌های مهم و اساسی، پروژه مهر یا بازگشایی مدارس، ساماندهی سرویس‌های حمل و نقل دانش آموزان است.

وی گفت: پیش از این به مدارس، ابلاغ شده بود تا در زمان ثبت نام دانش آموزانی که متقاضی سرویس هستند را مشخص کنند که تا کنون پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم مشخص شده اند، اما میان پایه‌ها اگر تا کنون موفق به درخواست سرویس نشده اند در کوتاه‌ترین زمان نسبت به نام نویسی سرویس به مدرسه فرزند خود مراجعه کنند.

مغدانی با بیان اینکه تا کنون ۴۲ هزار دانش آموز در استان درخواست استفاده از سرویس داده اند اضافه کرد: نرخ مصوب سرویس‌ها نیز مشخص شده اند به نحوی که جابجایی دانش آموزان در مرکز استان در منطقه یک و دو، با مینی بوس ۲۰۰ هزارتومان، با ون ۳۰۰ هزار تومان و سواری ۴۰۰ هزار تومان است.

رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان بیان کرد: اگر دانش آموزی از منطقه یک به منطقه دو جابجا شود یا بلعکس ۵۰ هزار تومان به نرخ مصوب افزوده می‌شود. در برازجان جابجایی دانش آموزان با هر وسیله نقلیه ۴۰۰ هزار تومان و در خورموج ۳۰۰ هزار تومان است.

مغدانی عنوان کرد: در مناطق و شهرستان‌هایی که شرکت پیمانکاری وجود ندارد رانندگان متقاضی سرویس مدارس باید به شهرداری مراجعه کنند.

وی گفت: تا کنون ۱۰۰ راننده متقاضی سرویس مدارس شده اند که تا اوایل مهر پیش بینی شده به ۴۰۰ راننده برسد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا