جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 35696
تعداد نظرات: ۰
دکتر حمیده قاسمی؛

کودکان! کودکان بهترین بیماران شما هستند که هر شش ماه یکبار به همراه مادران وظیفه شناس خود به مطب مراجعه می کنند!

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 20 تیر 1401 - 13:04

دکتر حمیده قاسمی –  اما اکثر اعضای این گروه، دندانپزشکی را دوست ندارند و پس از دیدن ابزار و وسایل شما، با هیچ زبانی متقاعد نمی شوند که هدفتان فقط کمک کردن است! مهم نیست چند مسواک رنگارنگ رایگان به آنها داده اید و قرار نیست بابت دریافت این هدیه ذوق کنند! بله! کارتون های سرگرم کننده اتاق انتظار را دوست دارند اما در حین تماشای آن، به اتفاقات روی یونیت فکر می کنند و نگران هستند!

Pediatric Dentistry

 

اما چند ترفند ساده و جالب وجود دارد که به کمک آنها می توان کودکان شادتر و راضی تری را روی یونیت دید! اولین موضوع، همه چیزهایی است که در اتاق اپراتوری شما دیده و شنیده می شود. ابزار، تجهیزات، صداها و … . آنها با ورود به اتاق با وحشت از خود می پرسند که همه اینها برای چیست؟ چه بلاهایی قرار است سر من آورده شود؟! برای جلوگیری از ادامه روند این وحشت، می توانید تا حد امکان، حواس چشم و گوش آنها را پرت کنید! از هدست های پخش کننده موسیقی کودکان و عینک آفتابی های جذاب و زیبا استفاده نمایید. آنها باید فراموش کنند در مطب دندانپزشکی هستند!

 

Pediatric Dentistry

نکته بعدی، سرعت دادن به روند درمان است. شما زیاد وقت ندارید! پس تا حدامکان سریع تر عمل کنید و کودک مضطرب را بیش از پیش عصبانی نکنید!

دهان کودک را باز کرده و با نوری آن را روشن کنید، وضعیت رطوبت و دبری ها را کنترل، همچنین از امنیت زبان و گلوی بیمار مطمئن شده و زمان پروسه ها را کوتاه کنید. خوراکی های خوشمزه و اسباب بازی های کوچک و رنگی به اندازه کافی برای جایزه دادن شایسته هستند و می تواند محرک و انگیزه قوی برای تشویق کودک به تحمل دقیقه های روی یونیت باشد.

 

Pediatric Dentistry

کمک به بهبود تجربه کودکانی که به مطب دندانپزشکی می آیند، منافع بسیاری را هم برای دندانپزشک و پرسنل و هم برای خود کودک و والدینش فراهم می آورد. پس بهتر است مهم شمرده شود. از همین امروز شروع کنید!


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا