یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 35468
تعداد نظرات: ۰

محمد جوانبخت عصر امروز در بازدید از پروژه آب‌شیرین‌کن بوشهر با بیان اینکه این پروژه در مرحله پایانی قرار دارد اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی در ماه‌های آینده پروژه آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار متر مکعب بوشهر وارد مدار بهره‌برداری می‌شود. معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا با اشاره به اینکه تسریع در تکمیل طرح‌های…

تاریخ انتشار: پنجشنبه ، 23 تیر 1401 - 22:14

محمد جوانبخت عصر امروز در بازدید از پروژه آب‌شیرین‌کن بوشهر با بیان اینکه این پروژه در مرحله پایانی قرار دارد اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی در ماه‌های آینده پروژه آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار متر مکعب بوشهر وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا با اشاره به اینکه تسریع در تکمیل طرح‌های آبرسانی از اولویت‌های وزارت نیرو است گفت: آب یکی از محورهای توسعه است و تکمیل طرح‌های حوزه آب در اولویت قرار دارد.

وی با بیان اینکه بخش ابتدای آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار مترمکعب بوشهر افتتاح می‌شود گفت: ان‌شاءالله با وارد مدار شدن این پروژه مشکلات تأمین آب شرب بوشهر کمتر می‌شود.

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا با اشاره به زیرساخت‌های پروژه آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار مترمکعب بوشهر افزود: خوشبختانه زیرساخت‌های این پروژه به گونه‌ای است که ظرفیت تولید آب آن قابل توسعه است و بر اساس نیاز آب استان بوشهر طرح‌های توسعه این طرح اجرا می‌شود و می‌تواند از مشکلات آب شرب استان بوشهر کاهش دهد و شرایط را برای توسعه فراهم کند.

جوانبخت تأمین آب را یکی از مسائل مهم استان بوشهر دانست و تأکید کرد: آب از مسائل اساسی استان بوشهر است که با اجرا و تکمیل این پروژه‌ها زمینه توسعه روز افزون استان را بهبود ببخشد.

وی تأمین اعتبارات لازم را از مسائل عمده پروژه‌های آبرسانی دانست و بیان کرد: به لطف و توجه ویژه دولت به طرح‌های آبرسانی، ان‌شاءالله با برنامه‌ریزی انجام شده اعتبارات این طرح‌ها تأمین می‌شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر هم پیشرفت آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار مترمکعب بوشهر را ۸۷ درصد دانست و خاطرنشان کرد: بخشی از ظرفیت این پروژه در فصل پاییز امسال وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

🔹ابوالحسن عالی با بیان اینکه آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار مترمکعب بوشهر تا پایان امسال تکمیل می‌شود افزود: خط انتقال این پروژه به طول حدود ۷ کیلومتر در حال اجرا و پیشرفت آن بالای ۹۵ درصد است.

🔹وی با بیان اینکه این طرح قابل توسعه به ظرفیت بالاتری در تولید آب است تصریح کرد: اکنون افزون بر ۵۰ هزار مترمکعب آب شرب استان بوشهر از تأسیسات آب‌شیرین‌کن تأمین می‌شود که با تکمیل طرح‌های در دست اجرا تولید آب در استان افزایش می‌یابد.

 


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا