یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 35413
تعداد نظرات: ۰

همزمان با آغازهفته تامین اجتماعی ،صبح روز چهارشنبه تیرماه ۱۴۰۱با حضورمدیران و کارکنان تامین اجتماعی استان بوشهر با حضور در گلزار شهدا ، مزار شهدای انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس و مدافعان حرم را غبارروبی و عطرافشانی کردند .

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 20 تیر 1401 - 17:31

 

عباس دیری ،مدیرکل اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهردر این آئین معنوی در جمع کارکنان تامین اجتماعی با تبریک فرا رسیدن هفته تامین اجتماعی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهیدان گفت : زیارت قبور مطهر شهدا نماد احترام به ارزشهای والایی است که مردم عزیز برای آرمان های مقدس انقلاب اسلامی قائلند.

وی اضافه کرد:این حضور را فرصتی برشمرد تا تجدید میثاقی دوباره باشد برای اهداف و آرمانهای بلندی که برای آن اقشار مختلف مردم خون پاک خود را نثار آن کرده اند و مسئولیت حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی را بر دوش یکایک آحاد ملت بزرگ ایران قرار داده اند
.
دیری با تاکید براینکه خشنودی شهدای گرانقدر ایران اسلامی ، سربلندی کشور و خدمت صادقانه به مردم است ، توجه به نیازهای مردم و رفع موانع و مشکلات را امری مهم برشمردند .

گفتنی است روسا و معاونین شعب یک و دو بوشهر ، امور ایثارگران ،بسیج وجمعی از همکاران و خانواده معزز شهدا ایثارگرو جانباز در این مراسم حضور داشتند .


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا