یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 35219
تعداد نظرات: ۰
سازمان منطقه ویژه پارس در آتش بی توجهی می‌سوزد؛

در حالی که هفته گذشته آتش سوزی مشکوک دفتر حوزه بازرسی و تخریب دفتر اداره اشتغال در اعتراض به باعث ایجاد سوالات بسیاری در منطقه ویژه شده است، عدم بررسی ویژه این اتفاقات و غیبت سوال برانگیز مدیرعامل مجموعه ابهامات را دو چندان کرده است. این در حالی است که ماموریت کاری مدیرعامل منطقه ویژه…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 30 خرداد 1401 - 13:58

در حالی که هفته گذشته آتش سوزی مشکوک دفتر حوزه بازرسی و تخریب دفتر اداره اشتغال در اعتراض به باعث ایجاد سوالات بسیاری در منطقه ویژه شده است، عدم بررسی ویژه این اتفاقات و غیبت سوال برانگیز مدیرعامل مجموعه ابهامات را دو چندان کرده است.

این در حالی است که ماموریت کاری مدیرعامل منطقه ویژه در تاریخ ۳۱ خردادماه جاری به پایان می‌رسید و شایعات خبر از پیگیری های زیاد اقاى مدیرعامل در مجلس ، برای تمدید این ماموریت است.
این در حالی است که مدیریت مجموعه می‌بایست در طوفان این حوادث با حضور خود در منطقه ضمن بررسى دقیق و میدانی سعی در رفع مشکلات و بازگرداندن ارامش و پاسخگویی در این زمینه را داشته باشد اما گویا تمدید ماموریت کاری برای ایشان مهمتر از انجام وظایف است.
حال مشخص نیست با این اتفاقات و این عملکرد اصلا این ماموریت تمدید خواهد شد یا مدیرعامل به زودی با عملکردی سوال برانگیز با این مجموعه خداحافظی خواهد کرد؟


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا