یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 35209
تعداد نظرات: ۰
آتش سوزی مشکوک در پارس جنوبی؛

این آتش سوزی که ابعاد آن هنوز به طور دقیق مشخص نشده است، می تواند زنگ خطری جدی برای نهادهای نظارتی باشد.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 29 خرداد 1401 - 19:45

سعید امیر – در اتفاقی عجیب و مشکوک دفتر حوزه بازرسی منطقه ویژه انرژی پارس دچار آتش سوزی شد! در این حادثه که ظاهرا با اقدام به موقع از خسارات جدی آن جلوگیری شده بخشی از دفتر حوزه بازرسی آسیب دید.

این آتش سوزی که ابعاد آن هنوز به طور دقیق مشخص نشده است، می تواند زنگ خطری جدی برای نهادهای نظارتی باشد.
گویا مدیریت مجموعه پارس جنوبی که زمزمه های تغییرآن به گوش رسیده از انگیزه کافی برای رسیدگی و مدیریت مجموعه تحت امر خود برخوردار نیست و این مهم باعث نیازمند بررسی جدی نهادهای نظارتی از ابعاد حادثه شب گذشته است.

از این رو مختار جوانزاده سرپرست دفتر بازرسی سازمان منطقه ویژه انرژی پارس عسلویه اظهار داشت: در شب گذشته دفتر حوزه بازرسی منطقه ویژه انرژی پارس دچار آتش سوزی شد.

وی ادامه داد: در پی بروز این حادثه یگان امداد و نجات و تیم ایمنی و آتش نشانی سازمان منطقه ویژه پارس به محل حادثه اعزام شدند و و حریق در زمان کوتاهی مهار شد.

 

سرپرست دفتر بازرسی سازمان منطقه ویژه انرژی پارس تصریح کرد: بنابر بررسی های اولیه و شواهد موجود فرد یا افرادی فنس محوطه دفتر بازرسی را پاره می کنند و از بیرون با شکسته شیشه و پرتاب مواد آتش زا سبب حریق می شوند.

جوانزاده خاطر نشان کرد: خسارت در این حادثه جزیی بود و به مدارک دفتر بازرسی نیز هیچ آسیبی وارد نشد و ابعاد این حادثه از سوی مراجع امنیتی و انتظامی در حال بررسی است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا