دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 35168
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : علیرضا صالحی معاون شرکت برق استان بوشهر گفت: با کاهش ساعت کاری اداره‌ها از دیروز، مصرف برق اداره‌های استان بوشهر پس از پایش، نشان‌دهنده کاهش ۲۶ مگاواتی است که همکاری خوبی با صنعت برق است.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 24 خرداد 1401 - 10:16

کاهش ۲۶ مگاواتی مصرف برق اداره‌های استان

به‌گزارش صدای استان به نقل از خبرگزاری صداوسیما ؛ پس از درخواست وزارت نیرو برای کاهش ساعت کاری ادارات برای کاهش مصرف برق و بر اساس تصمیم دولت ساعت کاری اداره‌های دولتی از ۲۱ خرداد از ۷ تا ۱۳:۳۰ اعلام شد.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار صداوسیما درباره پایش مصرف برق اداره‌های استان گفت: با توجه به نمودار‌های ۲۴ ساعتی مصرف برق اداره‌های استان، اداره‌کل‌های حفاظت محیط زیست و ثبت اسناد و املاک استان همکاری بسیار خوبی داشته‌اند و ساعت و مصرف را رعایت کردند و یکی از اداره‌ها حتی تا ساعت ۱۸ با روشن نگه داشتن کولر‌ها در زمان اوج مصرف، مصرف بالایی داشته که به آن اخطار داده شده تا مصوبه دولت را اجرا و مصرف برق خود را کمتر کند.

علیرضا صالحی افزود: در صورتی که این اداره و یا دیگر اداره‌های پرمصرف، بار مصرف خود را تا حد مجاز پایین نیاورند نام آن‌ها رسانه‌ای می‌شود و اگر توجهی نکرد برق آن اداره پس از ساعت ۱۳:۳۰ با حضور گروه‌های ما قطع می‌شود.

او اضافه کرد: در مجموع همکاری اداره‌های سراسر استان برای کاهش مصرف برق خوب بوده و صرفه‌جویی ۲۶ مگاواتی در کل مصرف استان را به همراه داشته  است.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: خط قرمز وزارت نیرو قطعی برق مشترکان خانگی است و امیدواریم مردم نیز رعایت کنند تا از اوج مصرف تابستانی بدون قطعی گذار کنیم. هرچندکه اگر مصرف بیش از اندازه شود برق قطع خواهد شد.

صالحی افزود: با بخش صنایع، پرورش‌دهندگان میگو و صنایع کشاورزی نیز نشست‌هایی داشتیم تا بار مصرفی خود را کاهش دهند.

 


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا