دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 35164
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: زیرساخت‌های لازم در نانوایی‌های استان برای اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان فراهم می‌شود.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 24 خرداد 1401 - 10:06

نانوایی‌های بوشهر آماده اجرای طرح هوشمندسازی می‌شوندبه گزارش صدای استان ، علی باستین در نشستی با حضور اعضا کارگروه آرد و نان و مسئولان امور بانکی اظهار داشت: طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان در سطح کشور اجرا می‌شود و استان بوشهر نیز آماده اجرای آن می‌شود.

وی با اشاره به فراهم شرایط برای فعالیت سامانه و اپلیکیشن طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان و تجهیز نانوایی‌های استان به امکانات هوشمند افزود: ۶۹ درصد نانوایی‌های استان از زیرساخت‌های ارتباطی برخوردارند.

معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر با تاکید بر تجهیز همه نانوایی‌ها به دستگاه کارت خوان ویژه عرضه الکترونیک و هوشمند نان اضافه کرد: تا دو هفته آینده همه نانوایی‌ها باید به این سیستم مجهز شوند.

وی با اشاره به فعالیت ۸۷۷ نانوایی در سطح استان بوشهر خاطرنشان کرد: ۶۰۴ نانوایی آمادگی کامل برای نصب دستگاه کارت خوان و سامانه عرضه هوشمند نان دارند.

 

باستین با تاکید بر اینکه بوشهر از استان‌های موفق در استفاده از این سامانه و اپلیکیشن در عرضه هوشمندسازی آرد و نان باشد گفت: هوشمندسازی محدودیتی برای خرید نان ایجاد نمی‌کند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا