دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 35122
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : خبرگزاری صداوسیما نوشت: محدودیت‌های رفت و آمد خودروها عصر فردا همزمان با برگزاری «اجتماع سربازان امام عصر(عج) در بوشهر پایتخت مقاومت» و همخوانی سرود «سلام فرمانده» در بوشهر اعمال خواهد شد.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 16 خرداد 1401 - 13:03

محدودیت‌های رفت و آمد خودروها در بوشهر اعلام شد«اجتماع سربازان امام عصر(عج) در بوشهر پایتخت مقاومت» همراه با همخوانی سرود «سلام فرمانده» ساعت ۱۷:۳۰ فردا(دوشنبه۱۶ خرداد) در میدان رئیسعلی دلواری بوشهر برگزار می‌شود و برای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم، عصر فردا از این میدان تا میدان المپیک محدودیت رفت و آمد خودروها پیش‌بینی شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر گفت: این محدودیت‌های ترافیکی و انسداد مسیر‌های منتهی به محل برگزاری مراسم، از ساعت ۱۷ فردا اعمال می‌شود.

سرهنگ جابر پاپری از مردم خواست از ورود، تردد و یا توقف خودرو در مکان‌های اعلام شده خودداری کنند و برای تردد و یا توقف خودرو‌های خود در مسیر‌ها و معابر جایگزین، با عوامل اجرایی همکاری کنند.

او گفت: محل توقف خودرو‌ها از سمت خیابان ساحلی جفره تا نرسیده به میدان شهید رئیسعلی دلواری، خیابان شهید چمران (چهار باندی) به سمت میدان شهرداری، میدان شهرداری به سمت خیابان ورزش، میدان شهرداری به سمت میدان قدس، و امتداد خیابان ولیعصر تا نرسیده به میدان المپیک پیش‌بینی شده است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا