یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 35089
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : با حضور نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر سه پروژه ورزشی دانش آموزی در شهر آبپخش دشتستان افتتاح و اجرایی شد.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 11 خرداد 1401 - 11:27

به گزارش صدای استان به نقل از ایرنا ؛ در این آیین عملیات اجرایی دو زمین چمن مصنوعی ورزشی آموزشگاه شهید رضایی قلایی و دکتر حسابی و یک سالن کلاس درس تربیت بدنی آموزشگاه رضایی منفرد با تجهیزات ورزشی لازم در مجموع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

سه پروژه ورزشی دانش آموزی در دشتستان افتتاح و اجرا شد

مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان بوشهر در این آیین گفت: در طرح شهید سلیمانی ۳۶ زمین چمن مصنوعی و ۸ سالن سرپوشیده دانش آموزی دراستان بوشهر طراحی کرده ایم که امیدواریم با حمایت های مردم در مجلس شورای اسلامی و معاونت تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش بتوانیم سهم بیشتری از این طرح های ورزشی دانش آموزی را به شهرستان اختصاص دهیم.

احمد موحدی اضافه کرد: کل اعتبارات برای اجرای این طرح از محل اعتبارات آورده آموزش و پرورش بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان است و معادلی نیز بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی برای اجرای طرح ها اختصاص خواهیم داد که ان شاله با بهره برداری از آنها شاهد افزایش سرانه ورزشی دانش آموزی در استان باشیم.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا