یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 35075
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر از کشته شدن دو نفر و مصدوم شدن چهار نفر در حادثه واژگونی خودرو پژو در جاده بردخون به آبکش خبر داد.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 11 خرداد 1401 - 11:05

واژگونی خودرو در جاده بردخون - آبکش ۲ کشته و ۴ مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش صدای استان؛ حسین ناظمیان‌پور در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: ظهر امروز با اعلام به مرکز پیام فوریت‌های پزشکی شهرستان دیر مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو پژو در محور بردخون به آبکش بلافاصله دو دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس ۱۱۵ بردخون و درود احمد به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: تیم اورژانس ۱۱۵ بردخون به محض رسیدن به محل حادثه با بررسی وضعیت حیاتی مصدومین به ارائه خدمات اولیه درمانی و فوریت‌های پزشکی پرداخته و خانم ۳۹ ساله که احتمال خونریزی داخلی داشته به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان منتقل می‌شود.

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر افزود: در حین اعزام حال مصدوم وخیم و ایست قلبی تنفسی می‌شود که با توجه به نزدیکی به مرکز خدمات جامع سلامت آبدان به این مرکز منتقل و عملیات احیا با حضور پزشک و کادر درمان مرکز و تکنسین‌های پایگاه فوریت‌های پزشکی انجام می‌شود.

ناظمیان‌پور گفت: پس از انجام عملیات احیا مصدوم به همراه ۲ تکنسین به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان منتقل که در مسیر مجدداً حال مصدوم وخیم و عملیات احیا تا رسیدن به بیمارستان ادامه یافت اما به دلیل شدت صدمات به اندام‌های داخلی متأسفانه این مادر ۳۹ ساله فوت کردند.

وی افزود: مصدومین دیگر این حادثه بوسیله خودروهای شخصی به مرکز خدمات جامع سلامت بردخون منتقل که یکی از آنها دختر بچه هفت ماهه علی‌رغم تلاش پزشکان و کادر درمانی مرکز متأسفانه به دلیل صدمات وارد به اندام‌های حیاتی فوت شدند.

وی ادامه داد: پسر ۱۳ ساله نیز که ناحیه دست و کتف دچار صدمه شده بود توسط ناوگان اورژانس ۱۱۵ درود احمد از مرکز خدمات جامع سلامت بردخون به بیمارستان کنگان منتقل شد.

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیّر گفت: دیگر سرنشینان این خودرو که خانمی ۲۲ ساله، آقایی ۱۸ ساله و دختربچه ۷ ساله بصورت سرپایی در مرکز بردخون خدمات درمانی دریافت کردند.

وی اضافه کرد: علت حادثه توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا