دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 35016
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مدیرکل گمرک بوشهر گفت: برای دریافت مجوز جابه‌جایی مسافر از کنگان به مقصد کشور قطر آماده‌ایم.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 9 خرداد 1401 - 11:20

مجوز جابه‌جایی مسافر به قطر برای کنگان گرفته می‌شود

به گزارش صدای استان، علی سلیمانی در جریان بازدید از زیرساخت‌های گمرکی و بندری بندر کنگان گفت: گمرک برای دریافت رویه مسافری ویژه گمرک کنگان برای جابه‌جایی مسافر از این بندر به مقصد کشور قطر آماده است.

او افزود: گمرک کنگان هم اکنون انواع رویه‌های گمرکی را دارد که برای جابه‌جایی مسافر نیازمند اخذ مجوز رویه مسافری از گمرک ایران است و اطمینان می‌دهیم در اسرع وقت برای گرفتن این مجوز از گمرک ایران اقدام کنیم.

مدیرکل گمرک بوشهر عنوان کرد: برگزاری جام جهانی فوتبال در قطر می‌توانند فرصت‌های اقتصادی بسیار خوبی را برای مردم استان فراهم کند و در این زمینه همراه با سایر نهاد‌ها برای رونق اقتصاد در استان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

فرماندار کنگان هم گفت: یکی از ظرفیت‌های مهم کنگان گردشگری دریایی است که افتتاح پایانه بین‌المللی مسافری و گردشگری دریایی استان و شهرستان می‌تواند در توسعه برنامه‌های گردشگری و اشتغال‌زایی نقش‌آفرینی کند.

احمد غریبی افزود: با توجه به در پیش بودن بازی‌های جام جهانی قطر و اندک زمان باقیمانده تا برگزاری مسابقات و نیاز فوری به داشتن مرز مسافر دریایی به‌منظور بهره بردن استان و شهرستان این ظرفیت‌ها به‌وجود آمده است.

او گفت: از ظرفیت اسکله شرکت ال ان جی و هتل ۵ ستاره کنگان در این زمینه استفاده خواهد شد و اداره کل بنادر و دریانوردی و ناظر گمرکات استان بوشهر در خصوص استقرار دستگاه‎های مورد نیاز همکاری لازم را داشته باشند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا