دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 34943
تعداد نظرات: ۰
فرمانده حوزه مقاومت بسیج سازمان تامین اجتماعی خبر داد:

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سازمان تامین اجتماعی گفت: با تشکیل کارگروه های تخصصی در این حوزه مقاومت در قالب برنامه های عملیاتی مردم محور، به دنبال رفع دغدغه های رهبری در موضوع گرفتاری های جامعه هدف هستیم.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 3 خرداد 1401 - 20:20

مهدی تیموری بعد از ظهر امروز در آیین معارفه رئیس جدید پایگاه مقاومت بسیج شهید هندی زاده اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: فرمایشان رهبر معظم انقلاب برای رفع مشکلات مردم را به عنوان یک وظیفه قلمداد می کنیم و متناسب با ظرفیت های موجود و با ایجاد ظرفیت های جدید به دنبال عملیاتی کردن دغدغه های معظم له هستیم.

وی افزود: یکی از مهمترین خصلت های بسیج ، عمل گرایی است و مادامی که احساس کنیم جامعه در خارج از وظایف ذاتی سازمانی به خدمات ما نیاز دارد با تمام توان در میدان حاضر هستیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سازمان تامین اجتماعی با اشاره به ثبت رسمی یک گروه جهادی در این حوزه مقاومت ، گفت: در طی مدتی که کرونا به شکل وسیعی تمامی کسب و کارها را با چالش های وسیعی در سطح کشور مواجه کرده بود، همکاران بسیجی ما در سازمان تامین اجتماعی با بیشترین وقت گذاری ممکن تلاش کردند مشکلات حرفه های گوناگون را درک و به آنها کمک کنند.

وی ادامه داد: نکته عطف فعالیت همکاران ما در سازمان تامین اجتماعی پیوستن به پویش تامین اجتماعی همدل بود که در کنار تامین منابع مالی از هزینه های شخصی، توانستند زمینه تهیه بسته های معیشتی، جهیزیه برای افراد بی بضاعت و آزاد سازی زندانیان دارای جرائم غیرعمد مالی را انجام دهند.

خدمت به مردم در دستگاه های اجرایی مهمترین رکن جهاد تبیین استمسئول سازمان بسیج ادارات سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: یکی از مهمترین ارکان جهاد تبیین، خدمت صادقانه و بدون منت به مردم است.

اسکندری عنوان کرد: فلسفه حضور بسیج در ادارات دولتی، تسهیل گری در ارایه خدمات به ارباب رجوع است که خود رکنی از جهاد تبیین به شمار می رود.

وی افزود: تعامل اثر بخش کارمندان بسیجی با مدیران، بدنه دستگاه اجرایی و مرذدم می تواند در اثرگذاری بهینه خدمات این دستگاه ها مورد توجه قرار گیرد.

مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: بررسی های ما نشان می دهد که با وجود روحیه بسیجی در کارکنان دولت در استان بوشهر، شاهد کمترین میزان فساد هستیم.

وی با تقدیر از مجموعه تامین اجتماعی استان بوشهر ، عنوان کرد: این سازمان جزء دستگاه های خدمت رسان، با اهمیت و کم حاشیه ای است که خدمات مناسبی را به جامعه هدف ارائه می کند.

در این آیین  که با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج سازمان تامین اجتماعی، مسئول سازمان بسیج ادارات استان بوشهر و مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر همراه بود، محمد جواد عاربی به عنوان مسئول جدید پایگاه شهید هندی زاده اداره کل تایم اجتماعی استان بوشهر معارفه گردید.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا