یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 34922
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت:با تکمیل و بهره برداری از درمانگاههای خورموج و دلوار خدمات درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی در شهرستانهای دشتی و تنگستان هم برقرار می گردد.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 2 خرداد 1401 - 10:19

همه شهرستانهای استان از خدمات درمان مستقیم تامین اجتماعی بهره مند خواهند شد

به گزارش صدای استان به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان؛ دکتر حسن اسماعیلی مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر که به همراه فرماندار تنگستان به منظور بررسی روند احداث درمانگاه تامین اجتماعی دلوار از این پروژه بازدید بعمل آوردند در حاشیه این بازدید گفت:در حال حاضر از پروژه های در دست احداث درمانگاه در شهرهای دلوار ،خورموج و دیلم، عملیات ساخت درمانگاه خورموج نهایی شده و پروژه احداث درمانگاه دلوار۳۷درصد و درمانگاه دیلم نیز ۳۹درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر افزود:با تکمیل و بهره برداری از پروژه های در حال احداث ،تعداد مراکز درمانی تامین اجتماعی استان به عدد ۱۲خواهد رسید.

دکتر اسماعیلی اظهار داشت:شهرستانهای تنگستان و دشتی که تا پیش از این تنها شهرستانهای فاقد مرکز درمانی تامین اجتماعی در استان بودند با بهره برداری از درمانگاه تامین اجتماعی خورموج و دلوار این شهرستانها نیز از خدمات درمان مستقیم سازمان بهره مند خواهند شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت:در کنار توسعه کمی و استقرار مراکز درمانی در کلیه شهرستانهای استان به جد توسعه کیفی خدمات به جامعه تحت پوشش را نیز دنبال خواهیم کرد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا