دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 34912
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : دبیر فدراسیون کاراته گفت: استان بوشهر استعداد بالایی در رشته کاراته دارد و رزمی‌کاران این استان می‌توانند در تیم ملی حضور یابند.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 2 خرداد 1401 - 10:11

استعداد بالای استان بوشهر در رشته کاراته

به گزارش صدای استان به نقل از خبرگزاری صداوسیما، وحید مومنی در مجمع انتخابات هیات کاراته استان بوشهر بیان کرد: کسب مدال مسابقات جهانی کاراته از سوی یکی از ورزشکاران روستایی گناوه به نام امید حسین پور نشان از استعداد بالای کاراته در این استان دارد.

وی با اشاره به برگزاری لیگ کاراته وان از سوی فدراسیون کاراته افزود: ۶ نفر برتر این رقابت‌ها به اردوی انتخابی تیم ملی راه پیدا خواهند کرد که با توجه به اینکه این افراد حق حضور در مسابقات قهرمانی کشور را ندارند، این فرصت برای استان‌های کشور از جمله بوشهر برای رقابت در این مسابقات و عضویت در تیم ملی امری مهم به شمار می‌رود.

دبیر فدراسیون کاراته عنوان کرد: حضور تیم ملی در مسابقات جهانی آمریکا در تیرماه، حضور در بازی‌های کشور‌های اسلامی در مردادماه در کشور ترکیه و حضور در مسابقات جهانی ترکیه در آبان ماه از مهم‌ترین رویداد‌های فدراسیون کاراته در سال ۱۴۰۱ است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز گفت: آنچه باعث پیشرفت هر رشته ورزشی می‌شود وفاق و همدلی است که امیدواریم با حضور رئیس جدید این هیات شاهد شکوفایی هر چه بیشتر کاراته استان در سطح کشور باشیم.

احمد بهروزیان فرد افزود: اداره کل ورزش و جوانان از هر فردی که به رای اعضای مجمع برای ریاست هیات انتخاب شود حمایت می‌کند.

توسعه هیات‌های شهرستانی، توجه ویژه به ورزش بانوان، برگزاری دوره‌های آموزشی مربیگری و داوری و جذب حامی مالی از دیگر موضوعات مورد تاکید مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر بود.

در مجمع انتخابات هیات کاراته استان بوشهر سید محمدتقی هاشمی فرد با ۲۰ رای اعضای مجمع به‌عنوان رئیس جدید این هیات منصوب شد.

 


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا