دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 34897
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: اکنون با وجود چهار میلیون مترمکعب آب در سد تنگ ارم، به علت نبود خط انتقال آب این سد به شهر و روستاهای بخش ارم نمی ‎رسد که برنامه‎‌هایی برای حل این مشکل در دست اجرا است.

تاریخ انتشار: شنبه ، 31 اردیبهشت 1401 - 13:01

به گزارش صدای استان؛ محمدهادی رستمیان در نشست هم اندیشی با مردم بخش ارم شهرستان دشتستان افزود:  در هفته جاری تیمی ۱۴ نفره  متشکل از مجموعه وزارت نیرو، آب و فاضلاب خوزستان و قرارگاه امام حسن مجبتی (ع) در بخش ارم دشتستان مستقر شدند و همه پیش بینی ها و تمهیدات برای احداث خط انتقال آب در بخش ارم و احداث مخزن پنج هزار مترمکعبی ذخیره آب اقدام لازم را اجرایی کردند.

وی بیان کرد: مجموعه وزارت نیرو در مناطق مختلف استان بوشهر مشغول کار هستند که برنامه‌ریزی شده تا در بخش ارم نیز در حوزه آبرسانی اقدام های موردنیاز عملیاتی شود.

رستمیان ادامه داد: مردم نیز باید کمک کنند تا برای معارضانی که در مسیر احداث خط انتقال قرار دارند گره گشایی لازم صورت گیرد.

وی اظهار کرد: مهربانی، ادب و متانت از خصوصیات بارز مردم بخش ارم است که در کنار این ظرفیت باید مسائل و مشکلات آنان نیز بخوبی شناسایی و برای رفع آن تلاش شود.

وی افزود:  نگاه دولت مردمی آیت الله رئیسی رفع محرومیت، توزیع عادلانه امکانات بین همه مردم در اقصی نقاط کشور است که در استان بوشهر نیز با تکیه بر همین رویکرد و با محوریت استاندار برنامه‌های متنوعی اجرایی شده است.

رستمیان اظهار کرد: در همین راستا در شهر خارگ که بیش از چندین و چند سال مشکل برق داشتند امسال مشکل برق در این جزیره  وجود نخواهد شد.

وی افزود: نوسازی مدارس هفته قبل در بخش بوشکان مدنظر قرار گرفته و برای بخش ارم نیز تجهیزات موردنیاز تا پایان شهریور خریداری خواهد شد.

رستمیان یادآور شد: اکنون جوانان بخش ارم پس از تحصیل در دانشگاه‌های استان به مناطق محل سکونت خود ارائه خدمات دارند و این در حالی است که تا اواخر دهه ۶۰ و ۷۰ پزشکان خارجی در مرکز استان نیز وجود داشتند.

وی گفت: امروز به لطف خدا و امکانات و فضایی که دولت جمهوری تامین کرده جوانان در استان خود تحصیل وسپس به منطقه خود خدمت می کنند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا