جلسه هم اندیشی سالیانه کارگزاری های تامین اجتماعی استان بوشهر با حضور روسای دفاتر کارگزاری ها ، مدیر کل تامین اجتماعی و روسای شعب و همچنین کارشناسان این استان برگزار شد.
سایت خبری تحلیلی صدای استان:
در این جلسه فرآیند انجام دریافت لیست و حق بیمه، بازرسی کارگاهی و بیمه فراگیر خانواده ایرانی و اقدامات انجام شده توسط کارگزاریها توسط مدیران کارگزاری و روسای شعب تشریح و پیشنهادات و راهکارهای لازم ارائه گردید.
به گزارش اداره روابط عمومی تامین اجتماعی استان بوشهر،مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر در این جلسه خاطر نشان کرد: بدلیل جمعیت ۴٢ میلیونی تحت پوشش سازمان، تاثیر گذاری تامین اجتماعی بر مسائل مختلف بسیار زیاد است.
دیری، شعب و کارگزاریهای این سازمان را ویترین خدمات تامین اجتماعی عنوان و تاکید کرد: با توجه به جمعیت تحت پوشش این سازمان، رضایتمندی از تامین اجتماعی، رضایتمندی از نظام و حاکمیت را ارتقاء می دهد.
وی اعتماد مردم را بزرگترین سرمایه اجتماعی این سازمان عنوان و تصریح کرد: ارائه خدمات سازمان و جلب رضایت و اعتماد مردم در واحدهای صف بخصوص کارگزاریها محقق می شود.
عباس دیری با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی این سازمان از بیمه فراگیر ، پوشش ٣٠ درصد از جمعیت باقیمانده کشور ذیل این بیمههای اجتماعی است،تاکید کرد: تمامی فرایندهای مربوط به برقراری بیمه فراگیر نیز به صورت غیرحضوری انجام شده و باتوجه به تفاهمنامه همکاری ،میان سازمان تأمین اجتماعی و امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انتظار میرود که کارگزاریها، به شکل گسترده ای در زمینه جذب و پوشش افراد اقدام نمایند .
وی خطاب به روسای کارگزاریها گفت: ما همه در یک مسیر هستیم و باید در چارچوب استانداردهای تدوین شده حرکت کنیم.
در پایان این جلسه آبشاری ، سرپرست اداره نظارت بر کنترل مصارف و امور کارگزاریها بر اهمیت انجام بازدید های نظارتی مستمر توسط کارشناسان و رابطین کارگزاری مطالبی بیان نمودند