دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 34833
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: براساس آخرین ارزیابی‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تغییر رنگ شهرستان جم از زرد با خطر متوسط به آبی ۶۰ درصد شهرستان‌های این استان در وضعیت آبی کم خطر کرونایی قرار گرفتند.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 25 اردیبهشت 1401 - 10:57

۶۰ درصد استان بوشهر آبی کرونایی شد

به گزارش صدای استان به نقل از ایرنا ؛ دکتر حسن ملکی زاده افزود: براین اساس شهرستان‌های بوشهر، جم، دشتستان، دشتی، عسلویه و کنگان در وضعیت آبی کم خطر کرونایی قرار دارند.

وی بیان کرد: براساس آخرین ارزیابی‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تغییر رنگ شهرستان جم از زرد به آبی کرونایی شمار شهرستان‌های زرد استان بوشهر به ۴۰ درصد کاهش یافت.

ملکی زاده ادامه داد: براین اساس شهرستان‌های تنگستان، دیر، دیلم و گناوه در وضعیت زرد با خطر متوسط کرونایی قرار دارند.

وی اظهار کرد: در زمان حاضر از ۵۰۰ تخت پیش بینی شده برای بستری بیماران مبتلا به کرونا بیش از ۹۰ درصد آنها خالی است و این بیانگر روند کاهشی بیماری در استان بوشهر است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در زمان حاضر ۲۸ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که از این تعداد تنها ۲ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که یک نفر  از آنها در وضعیت حاد بیماری قرار دارد.

وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۰۴هزار و ۴۵۵ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا و ۲ هزار و ۱۶۳ نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا