یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 34648
تعداد نظرات: ۰

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر در پیامی دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

تاریخ انتشار: جمعه ، 2 اردیبهشت 1401 - 21:05

متن پیام به شرح ذیل می باشد…

«وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّهٍ»

اگر سپاه نبود کشور هم نبود. امام خمینی (ره)

سپاه پاسداران فرزند مبارک انقلاب و زاده تفکرات والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است. سبز پوشانی که در مکتب سرخ حسین(ع) مشق عشق و شهادت آموخته اند و نتیجه سالهای مبارزه و جانفشانی ملت مبارز و سرافراز ایران در دوران رژیم ستم شاهی است.

نهاد انقلابی و ارزشی سپاه پاسداران در سالهای پس از انقلاب شکوهمند اسلامی همواره حافظ اسلام و قرآن و کیان جمهوری اسلامی ایران است و با حضور حماسی و قهرمانانه خود در طول ۸ سال دفاع مقدس و پس از آن در عرصه های مختلف جهادی همواره بازوی توانمند نظام اسلامی و مردم شریف ایران و همه مستضعفان جهان می باشد.

بی تردید مبارزه خستگی ناپذیر و دلاورانه فرزندان ایران زمین در سپاه پاسداران علیه استکبار جهانی برگ زرینی در کارنامه پرافتخار فرزندان مکتب امام روح الله است.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ تامین اجتماعی استان بوشهر با تعظیم به مقام شامخ شهیدان همیشه جاوید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به ویژه سردار دلها سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و تبریک این روز خجسته به آحاد فرماندهان و کارکنان دلاور و سلحشور این نهاد مقدس، دوام توفیق و سربلندی آنان در تحقق رسالت و مأموریت‌های خطیر فرارو به ویژه در صیانت از عمق راهبردی و نفوذ معنوی ایران اسلامی در منطقه و بلکه در جغرافیای بشریت را ازدرگاه خداوند متعال طلب می کنم.

عباس دیری
مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر
دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا