پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 34624
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: با توجه به اینکه در آستانه بازی‌های جام جهانی هستیم بوشهر استان پشتیبان قطر خواهد بود و باید از فرصت به نحو مطلوب استفاده کنیم.

تاریخ انتشار: شنبه ، 27 فروردین 1401 - 09:37

بوشهر پشتیبان قطر در جام جهانی می‌شود/ لزوم استفاده از فرصت‌ها

به گزارش صدای استان ، محمد تقی ایرانی شورای اداری شهرستان دشتی اظهار داشت: دشمنان تلاش دارند در بین جوانان ما شک و شبه ایجاد کنند.

وی با تاکید بر اینکه نباید از آرمان‌های انقلاب کوتاه بیایم، افزود: ما کشوری مستقل هستیم و در برابر همه دشمنان ایستاده‌ایم و چشم مردم کشورهای ستم دیده به این انقلاب است.

ایرانی ادامه داد: مردم یمن به عشق رهبری و اسلام در برابر همه دشمنان ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی نماد ایستادگی در برابر دشمنان است، گفت: ما باید آزادی ملت‌ها و عزت اسلام فریاد بزنیم این فرصت به سادگی به دست نیامده و خون‌ها ریخته شده است.

وی بر ضرورت اتحاد، همدلی و انسجام در جامعه تاکید کرد و خاطر نشان کرد: همان طور که انقلاب اسلامی با وحدت و انسجام به پیروزی رسید برای بقا انقلاب نیز نیازمند انسجام و وحدت هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با اشاره به جهاد تبیین گفت: امروز با جنگ روایت‌ها مواجه هستیم، دروغ به جوانان ما می‌دهند و تاریخ را تحریف می‌دهند و اجازه ندهیم انقلاب ما انقلاب خالی از فرهنگ شود.

ایرانی با اشاره به خشکسالی‌های چند سال اخیر در کشور و استان بوشهر یادآور شد: بوشهر استانی خشک است به طوری که ۹۵ درصد آب استان از خارج تأمین می‌شود.

وی ادامه داد: علی رغم اینکه در کنار دریا قرار داریم چرا آب‌شیرین‌کن‌ها در استان محدود است و مردم ما با کمبود آب مواجه باشند.

ایرانی اظهار کرد: در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر تصمیمات خوبی در زمینه تولید آب و سد سازی گرفته شد که به زودی برخی از این سدها تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در ایام نوروز هشت نیم میلیون مسافر وارد استان بوشهر شد، تصریح کرد: زیر ساخت‌های اقامتی استان ضعیف است که باید زمینه حضور بخش خصوصی در شهرستان فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در آستانه بازی‌های جام جهانی هستیم بوشهر استان پشتیبان قطر خواهد بود و باید از فرصت به نحو مطلوب استفاده کنیم.

ایرانی ادامه داد: در بحث برجام ایران یک طرف و همه دنیا در طرف دیگر ولی در برابر ظلم جهانی امامین ما کوتاه نیامدند.

وی اضافه کرد: دو سال از شروع کرونا می‌گذرد و در این مدت کسب و کارهای زیادی تعطیل و افراد زیادی در این بین از دست دادیم.

ایرانی خاطر نشان کرد: در این مدت ما توسط استکبار تحریم دارو بودیم و شرایط سختی داشتیم و در همین مدت در استان بوشهر شرایط به گونه‌ای بود که هفته‌ای ۳۵ فوتی داشتیم ولی الان به حمدالله با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زدن واکسن تعداد فوتی‌ها به حداقل رسیده است.

وی افزود: تولید واکسن داخلی و واردات واکسن از افتخارات دولت است و امروز با تزریق واکسن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مدارس به صورت حضوری برگزار می‌شود.

ایرانی گفت: برای رسیدن به این نقطه سختی‌های زیادی کشیدیم به برکت خون شهدا و تدبیر مقام معظم رهبری و حضور دولت رئیسی به زندگی عادی برگشتیم ولی باید همچنان رعایت کنیم.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا