یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 34609
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: به منظور حمایت از تیم شاهین، تماشای دیدار این تیم با ویستاتوربین تهران رایگان شده است.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 23 فروردین 1401 - 13:21

تماشای دیدار تیم‌های شاهین بوشهر و ویستاتوربین رایگان شد

به گزارش صدای استان، سعید مسیگر در گفت و گو با ایرنا افزود: مجموعه شاهین با تمام توان پای کار آمده تا تیم شاهین بتواند در هفته‌های پایانی نتایج آبرومندی کسب کند و نگاهی نیز به بقاء داشته باشد.

وی بیان کرد: ۵۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان نیز پرداخت شده تا بازیکنان با آمادگی و انگیزه لازم به مصاف حریفان خود بروند.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر ادامه داد: شاهین بوشهر تا جایی پیش رفته بود که در صورت شرکت نکردن در یک بازی به دسته سوم سقوط پایین‌تر می‌کرد ولی اکنون همه در تلاش هستند در ۱۰ بازی باقیمانده تیم بتواند نماینده شایسته‌‎ای در قد و قواره نام شاهین باشد.

وی اظهار کرد: عده‌ای که در سال‎های گذشته منتقد مدیریت تیم بودند امسال شرایطی رقم زدند تا تیم اکنون در آستانه سقوط به دسته دو و حتی دسته سه(در صورت شرکت نکردن در یک بازی) باشد.

مسیگر گفت: شاهین بوشهر ۱۰۰ میلیون تومان نیز بابت حق عضویت بدهی به فدراسیون فوتبال دارد که با کمک شورا و شهرداری بوشهر این بدهی در حال پرداخت است.

وی ادامه داد: کادر فنی شاهین شهرداری بوشهر چند بازیکن نیز زیر نظر گرفته تا بتواند در راستای ارتقاء سطح کیفی تیم آنها را جذب کند.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در بخش دیگری از صحبت‎های خود یادآور شد: در چند وقت اخیر حامیانی نیز برای در اختیار گرفتن شاهین بوشهر پای کار آمدند که هیچکدام از آنها از صلاحیت لازم برای مدیریت تیم برخوردار نبوده و شرایط مدنظر مالکیت باشگاه را نپذیرفتند.

وی افزود: با این حال عمده مشکلات تیم شاهین از ابتدای فصل آغاز شد که اعتبار لازم برای جذب بازیکنان و مربیان پیش بینی نشده بود.

مسیگر ادامه داد: در ابتدای فصل کادرفنی و بازیکنان شاهین در مجموع با اعتباری ۶۱ میلیارد ریالی جذب شدند که ۵۴ میلیارد ریال آن سهم بازیکنان و مابقی نیز به کادر فنی اختصاص داشت.

وی اظهار کرد: از بدو ورود به تیم شاهین در چند هفته اخیر تمرکز خود را بر این گذاشتم تا تیم با برخورداری از امکانات ایاب و ذهاب و رفاهی بتواند برای بازی‎ها همدل و دارای انگیزه باشد.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر افزود: تا پیش از این تیم شاهین شبیه به یک تیم محله بود که در هفته تنها موقع بازی بازیکنان کنار هم جمع می‎شدند و در سایر روزها تمرین مشترکی با یکدیگر نداشتند.

شاهین بوشهر اکنون با ۱۱ امتیاز در رده هفدهم جدول لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد.


برچسب ها: #شاهین بوشهر
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا