یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 34471
تعداد نظرات: ۰
بابک شاکر

ایام نوروز به تبع تعطیلات نوروزی مردم به سفرهای نوروزی می روند ، در این بین سوءمدیریت گردشگری داخلی ، امکان سنجی اقامتگاه ها ، کمپ ها در سطح کشور بیداد می کند و هیچ مرجع یا سامانه ای برای تعیین ظرفیت پذیرش مهمانان نوروزی وجود ندارد . از طرفی شهرهایی مانند بوشهر که مشکل…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 10 فروردین 1401 - 14:40

ایام نوروز به تبع تعطیلات نوروزی مردم به سفرهای نوروزی می روند ، در این بین سوءمدیریت گردشگری داخلی ، امکان سنجی اقامتگاه ها ، کمپ ها در سطح کشور بیداد می کند و هیچ مرجع یا سامانه ای برای تعیین ظرفیت پذیرش مهمانان نوروزی وجود ندارد .

از طرفی شهرهایی مانند بوشهر که مشکل مدیریت شهری دارد و بستر فعالیت های مدنی آن آلوده به جریان های رادیکال سیاسی است ، شهرداری سیاسی ، شورای شهر سیاسی به جای فعالیت مدنی در تفکر تثبیت ایدئولوژی خود هستند.
از سویی با شکل گیری و ظهور پاندومی کرونا سویه آمیکرون دریک تحقیق میدانی از ۱۰۰ نفر مهمان نوروزی ۱۶ نفر واکسن زده بودند و این فاجعه ای است که مردم بیگناه شهر را به سمت نابودی سوق می دهد وباز خانواده ها را عزادار می کند کما اینکه مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از موارد بستری در بیمارستان خبر دادند.
به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، آزمایش‌های جدید انجام شده در ژاپن نشان می‌دهد که زیرسویه جدی امیکرون که BA.2 نام دارد، ممکن است دارای ویژگی‌هایی باشد که به اندازه انواع قدیمی‌تر ویروس کرونا از جمله دلتا، توانایی ایجاد بیماری شدید و جدید را داشته باشد. به نظر می‌رسد که این زیرسویه جدید مانند امیکرون اصلی تا حد زیادی آنتی‌بادی تولید شده پس از تزریق واکسن کرونا یا بهبود یافتن از بیماری کووید -۱۹ را خنثی می‌کند.
در چنین وضعیتی که مدارس به صورت آنلاین تاکنون به تدریس و آزمون به خصوص مقطع ابتدایی پرداخته اند با بی توجهی عده ای مدیر خود بزرگ بین مرکز نشین قصد حضوری کردن دارند . باید به دانش چنین مدیران بهداشت و‌درمان شک کرد که هنوز معنای پاندومی را نمی دانند همان هایی که عید امسال در ها را باز کردند تا ملت به مسافرتهای غیر ضرور و پر ازدحام بروند.بخوانیداظهارات یک مسئول بهداشتی :
«وضعیت نابسامان بهداشتی بیداد می کند تا جاییکه ادرار را در شیشه های آب معدنی می کنند و‌به دریا می اندازند.» یاللعجب پلاکهای شهرهای دیگر که دچار این سندرم هستند و‌دارند فاجعه می آفرینند. جدا از بی کفایتی مسئولین شهر ، جا به جا بی تدبیری می بینیم . به استاندار محترم بوشهر و مدیرکل محترم آمورش و‌پرورش و ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی آگاه باشند بدنه جامعه مدنی آماده برخورد با چنین تصمیم اشتباهی هستند. مگر اینجا آشیویتس است و ملت بوشهر در اسارت شما !!! ما فرزندانمان را به روی مژه های چشم بزرگ می کنیم.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا