چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 34431
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر گفت: شمار مصدومان چهارشنبه سوری از روز گذشته تا صبح امروز (چهارشنبه) در استان ۱۴ نفر اعلام شده است.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 25 اسفند 1400 - 10:22

به گزارش صدای استان؛ عبدالرحیم دادجو در گفت وگو با ایرنا افزود:۱۱ مورد از سوختگی‌های ناشی از حوادث چهارشنبه سوری در استان بوشهر درجه یک و ۹ نفر درجه ۲ بودند که از شمار این مصدومان در زمان حاضر ۲ نفر در بخش تخصصی و سه نفر در بخش اورژانس بستری شده و ۹ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

وی بیان کرد: هفت نفر از مصدومان حوادث ناشی از چهارشنبه سوری در استان بوشهر در رده سنی ۶ تا ۱۸ سال، چهار نفر زیر ۱۸ تا ۲۹ سال و سه نفر ۲۹ تا ۶۰ سال گزارش شده است.

دادجو ادامه داد: براساس گزارش‌های رسیده ۲ نفر از مصدومان حوادث چهارشنبه سوری در استان بوشهر از ناحیه چشم و ۱۲ مورد از ناحیه دست دچار مصدومیت شده اند و هیچ قطع عضو، فوتی ناش و اعزام به خارج از استان گزارش نشده است.

به گفته دادجو ۹ نفر از آسیب دیدگان ناشی از حوادث چهارشنبه سوری در استان بوشهر از شهرستان دشتستان، یک نفر کنگان و چهار نفر از بوشهر گزارش شده است.

رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر گفت: پارسال ۱۱ نفر در  چهارشنبه سوری در این استان دچار حادثه شدند.

وی اضافه کرد: بر اساس آمارها از اول اسفند تاکنون تعداد کل حادثه دیدگان ناشی از ترقه و مواد آتش زا در استان بوشهر ۱۸ نفر اعلام شده که از این تعداد ۱۶ نفر مرد و ۲ نفر زن هستند و از تعداد موارد آسیب دیده ۱۰ نفر در رده سنی ۶ تا ۱۸ سال ، پنج نفر در رده سنی ۱۸ تا ۲۹ سال و  سه نفر در رده سنی ۲۹ تا ۶۰ سال دچار آسیب شده اند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا