یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 34408
تعداد نظرات: ۰

حساب بانکی و حقوق پرسنل شرکت از بانک‌های گچساران پرداخت می‌شود و شرکت هیچ گونه حسابی در بانک‌های شهر وحدتیه یا شهرهای مجاور در شهرستان دشتستان ندارد.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 23 اسفند 1400 - 19:54

وحید امیر  – میدان نفتی نرگسی از میادین نفتی ایران است ، که در محدوده شهرستان دشتستان و در شرق شهر وحدتیه قرار دارد .

بر مبنای گزارش‌های رسیده اکنون ظرفیت تولید نفت خام این میدان بطور میانگین معادل ۱۵ هزار بشکه در روز می‌باشد. میدان نفت نرگسی از میادین تحت مدیریت شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب است که شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران عملیات تولید آن را بر عهده دارد.
این شرکت در حدود ۱۸۰ نفر پرسنل دارد که از تعداد معدودی نیروهای بومی استفاده می‌کند و بیش از ۹۵ درصد از نیروهای آن غیر بومی استان بوشهر هستند.
در این وضعیت معیشت و بیکاری مردم منطقه دشتستان، شورای شهر، شهرداری و فرمانداری‌های قرار گرفته در حوزه استحفاظی، همچنین دستگاه‌های نظارتی سکوت اختیار کرده‌اند.
حساب بانکی و حقوق پرسنل شرکت از بانک‌های گچساران پرداخت می‌شود و شرکت هیچ گونه حسابی در بانک‌های شهر وحدتیه یا شهرهای مجاور در شهرستان دشتستان ندارد، از آنسوی کلیه مایحتاج ضروری اعم از مواد غذایی، مصرفی و حتی پیمانکاران نیز از شهرستان گچساران تهیه می‌شود و مدیران شرکت حاضر نیستند هیچ گونه هزینه‌ای در این دشتستان انجام دهند. شرکت نفت نرگسی حتی حاضر به انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود نیز نمی باشد .

امیدواریم دستگاه های نظارتی ،استاندار بوشهر و نماینده دشتستان به این موضوع ورود کنند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا