جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 34376
تعداد نظرات: ۰
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر:

مصدق کشاورزی عصر یکشنبه در نشست با بخشدار ویژه خارگ اظهار داشت: جزیره خارگ دارای شرایط خاص در حوزه کار و کارگری است.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 17 اسفند 1400 - 12:33

شرایط تقویت فعالیت تعاونی‌ها در خارگ فراهم می‌شودمصدق کشاورزی عصر یکشنبه در نشست با بخشدار ویژه خارگ اظهار داشت: جزیره خارگ دارای شرایط خاص در حوزه کار و کارگری است.

وی افزود: با توجه به اهمیت والای این جزیره، اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر آمادگی برای اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ۱۰ نفر متقاضی مشاغل خانگی را دارد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر تصریح کرد: یکی از راه‌های مؤثر در امر توسعه ایجاد زیر ساخت‌های سرمایه گذاری است، در همین راستا تلاش می‌کنیم زیر ساخت راه اندازی تعاونی توسعه و عمران را در خارگ فراهم کنیم و مردم این جزیره راهبر این تعاونی باشند.

کشاورزی خاطر نشان کرد: کسب و کارهای حوزه ورزش، سلامت، فرهنگ در صورتی که تا هفته آینده متقاضیانی از سوی سازمان‌های مربوطه معرفی شوند از اعتبارات استانی برای خارگ مبلغی را تخصیص خواهیم داد.

وی یادآور شد: از ظرفیت اداره کار و کاریابی این جزیره بهره برداری لازم صورت بپذیرد.
اشتغال جزیره به اداره کار واگذار شد
بخشدار ویژه خارگ نیز اظهار داشت: جزیره خارگ به عنوان یکی از مراکز مهم در حوزه کار و کارگری استان بوشهر به شمار می‌رود، در همین راستا کمسیون کارگری این جزیره در راستای حمایت از این قشر زحمتکش به صورت مستمر بز امور کارفرمایان نظارت دارد.

محمدرضا دشتی‌زاده افزود: تمرکز در بخش ویژه خارگ با رهنمودهای استاندار و فرماندار بوشهر بر ایجاد ظرفیت اشتغال با اولویت بومیان بیکار است که در این زمینه در این مدت کوتاه با هم افزایی صورت گرفته اقدامات بسیار مناسبی صورت گرفته است.
‎بخشدار ویژه خارگ با تاکید بر اینکه شفافیت در اطلاع رسانی در این حوزه اشتغال در اولویت امور قرار گیرد، تصریح کرد: نظارت بر حوزه اشتغال از مسیر قانونی خواهد بود.
دشتی زاده با بیان اینکه بعد از گذشت چندین سال حوزه اشتغال جزیره به اداره کار واگذار شد، خاطر نشان کرد: در دولت انقلابی جایی برای تعلل برای خدمت به رسانی به مردم وجود ندارد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا