یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 34307
تعداد نظرات: ۰
نیاز به ورود استاندار به موضوع خالی بودن انبار ذخیره فرآورده‌های نفتی؛

جایگاه‌داران سوخت استان بوشهر خواستار رسیدگی به مشکلات عدیده این حوزه شدند.

تاریخ انتشار: شنبه ، 14 اسفند 1400 - 12:40

رئیس انجمن جایگاه های سوخت گناوه و دیلم جایگاه‌های سوخت با تاکید بر اینکه، مشکلات جایگاه‌های استان بوشهر رسیدگی نمی‌شود از نارضایتی جایگاه‌های سوخت خبر دادند و از نحوه مدیریتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان بوشهر گلایه و انتقاد کردند.
بیژنی با بیان اینکه در کشور کمبود سوخت وجود ندارد ابراز داشت: اکنون در کشور، سوخت‌رسانی با ظرفیت بالا و ذخیره قابل توجهی انجام و چرخه عملیاتی تامین و توزیع مشکلی ندارد، ولی در بوشهر با مشکلات زیادی مواجه هستیم.
وی افزود: متاسفانه بی توجهی مدیریتی در استان بوشهر باعث نارضایتی جایگاه‌های سوخت استان شده است.
این فعال حوزه سوخت‌رسانی گفت: با این بی‌مدیریتی، ضرر و زیان‌های مالی و روحی و استرس کاری و عملیاتی در این صنف بسیار زیاد شده و انتظار داریم مدیریت ارشد استان ورود کند.
وی خاطر نشان کرد: در این فصل سال با توجه به آغاز  ورود گردشگران به استان، باید انبارهای سوخت مملو از سوخت باشد و این در حالیست که انبار نفت بوشهر خالی از ذخیره فرآورده‌های نفتی اعم از بنزین و نفت گاز است.
وی یادآور شد: دلیل عمده این کمبود، نبود نفتکش حمل و کمبود شدید در این بخش است و بر اساس آمار و ارقام موجود، بارگیری ساعت‌ها طول می‌کشد و گاهی خرید سوخت و انتقال به جایگاه بیش از ۲۴ ساعت زمان می‌برد که مشکلات عمده‌ای ایجاد کرده است.
روابط عمومی جایگاه‌داران سوخت گناوه ودیلم با بیان اینکه نظارتی بر بارگیری انجام نمی‌شود گفت: چرا نظارتی بر نحوه بارگیری نمی‌شود و چرا شرکت فرآورده‌های نفتی با کمبود نفتکش مواجه است و کسی رسیدگی نمی‌کند؟.
بیژنی خواستار ورود استاندار و مدیران ارشد استان به موضوع شد و افزود: از استاندار محترم  تقاضا داریم مشکلات صنفی را پاسخگو باشند و بویژه به مشکلات جایگاه‌ داران ورود کنند.
وی بیان کرد: متاسفانه بار سوخت ارسالی با اختلاف دما بارگیری می‌شود و کمبود و کسری غیر متعارف به جایگاه‌ها  تحمیل می‌شود که موجب مشکلات عدیده‌ای شده است.
رئیس انجمن جایگاه های سوخت گناوه و دیلم نیز نسبت به عدم توزیع بنزین یورو ۴ انتقاد کرد و اظهار داشت: چرا  در سال‌های قبل بنزین یورو ۴  به همه جایگاه‌های استان ارسال می‌شد، اما امسال کم رنگ شده است.
وی یادآور شد: امسال بنزین یورو ۴ فقط به جایگاه‌های شهر بوشهر و عسلویه تعلق می‌گیرد که باعث زیان‌های شدید در رقابت جایگاه‌ها شده است.
بیژنی نیز اضافه کرد: بارهای سوخت ما را راننده‌های بوشهر حاضر نیستند بیاورند چون انتقال به جایگاه برازجان برای آنها سود بیشتری دارد.
وی بیان داشت: دوهفته است که از سمت‌ماهشهر بارگیری می‌کنیم و واقعا سخت است که انتظار داریم به بوشهر برگردد و بتوانیم از بوشهر بارگیری کنیم که همت مسئولان‌را می‌طلبد.

تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا