یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 34272
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مالکیت شصت هکتار از املاک آموزشی، پس از ۴۳ سال، رایگان به آمورش و پرورش استان رسید.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 9 اسفند 1400 - 11:50

به گزارش صدای استان، علی موحدی در نشست با معاون امور استان‌های بنیاد مستضعفان با اینکه فلسفه وجودی آموزش و پرورش، انسان‌سازی گفت: اگر خواهان تربیت دانش‌آموزانی در تراز انقلاب اسلامی، مطالبه گر و اخلاق‌مدار هستیم، باید جایگاه و شأن معلم و مدرسه در جامعه حفظ شده و ارتقا یابد.

۶۰ هکتار از املاک با کاربری آموزشی استان بوشهر به آموزش و پرورش واگذار شد

 

وی ادامه داد: معلم، وزارت آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌های اجرایی به ترتیب بیشترین نقش و تأثیر را در پاسداشت حرمت و ارزش معلم دارند.

موحدی بنیاد مستضعفان را مولود انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: استمرار پیشرفت و اقتدار نظام در دست کسانی است که از مدارس پرورش می‌یابند به همین دلیل باید همه دستگاه‌های فرهنگی در رفع مشکلات دستگاه تعلیم و تربیت مشارکت کنند.

وی با اشاره به اهمیت مستندسازی املاک و اراضی آموزش و پرورش ادامه داد: با همکاری بنیاد مستضعفان، گره کور ۴۳ ساله مالکیت پنج واحد آموزشی و تربیتی باز شد و مالکیت این واحدها به صورت رایگان به آموزش و پرورش استان واگذار شد.

موحدی عنوان کرد: یک واحد آموزشی در کنگان، دو واحد آموزشی و یک واحد تربیتی در بوشهر و یک هنرستان در سعدآباد، پنج ملک واگذار شده توسط بنیاد مستضعفان به آموزش و پرورش استان است.

معاون امور استان‌های بنیاد مستضعفان در این نشست گفت: با همکاری وزارت آموزش و پرورش، در ۴۱۹ مبایعه نامه، تکلیف املاک و اراضی بنیاد مستضعفان که در اختیار وزارت آموزش و پرورش است، مشخص شد.

مرتضی مهروند ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا در کاهش مشکلات آموزش و پرورش که در خط مقدم جبهه آموزشی قرار یابد، مشارکت کنیم.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا