یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 34270
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : سرپرست تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: این تیم مدیر و صاحب مشخصی ندارد که این وضعیت منجر شده تا در داوری‎ها نیز علیه شاهین اجحاف شود.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 9 اسفند 1400 - 11:37

سرپرست شاهین بوشهر: این تیم از فقدان مدیریت زیان می‌بیند

به گزارش صدای استان ، محسن گلستانی افزود: در بازی هفته قبل برابر تیم فوتبال قشقایی شیراز در لیگ دسته یک کشور، به گفته کارشناسان فوتبال پنالتی دقیقه پایانی برای شاهین گرفته نشد و ۲ امتیاز حساس برای تیم شاهین از دست رفت.

وی بیان کرد: در بازی روز گذشته نیز چنانچه داور منصفانه قضاوت می‎کرد شاهین متحمل شکست خانگی نمی‌شد.

گلستانی ادامه داد: وضعیت در تیم فوتبال شاهین به گونه‌ای است که برای تامین اورژانس حین برگزاری مسابقه و هماهنگی‎‌های انتظامی خود به شخصه با فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر وارد مذاکره شدم که در اینجا لازم می‎دانم از همکاری‎های وی قدردانی کنم.

وی اظهار کرد: از شهردار و شورای شهر بوشهر انتظار است سرنوشت شاهین را به مزایده گره نزنند زیرا زمان برای این تیم در حال هدر رفتن است.

گلستانی گفت: هفت بازیکن غیربومی شاهین از سایر تیم‎ها پیشنهاد دارند و چنانکه وضعیت این تیم مشخص نشود، جدا می‎شوند.

وی اظهار کرد: پیرامون مشکلات مالی شاهین از دیده نشدن بودجه آن در سال ۱۴۰۰ صحبت می‎شود ولی با توجه به در پیش بودن سال ۱۴۰۱ انتظار است تصمیم‌های سازنده‎ای برای شاهین گرفته شود.

گلستانی ادامه داد: بازیکنان شاهین اکنون تنها با تامین چهار میلیارد تومان اعتبار می‎‌توانند تلاش جدی برای بقا داشته و نگرانی ابتدایی در تامین خوابگاه نداشته باشند.

وی افزود: چنانچه شرایط شاهین بدین صورت باشد و وضعیت پرداختی بازیکنان بهبود پیدا نکند با اجازه از پیشکسوتان از ادامه هدایت تیم شاهین انصراف خواهم داد تا فرد دیگری هدایت آن را عهده‎‌دار شود.

گلستانی در بخش دیگری  اظهار کرد: از بازیکنان تیمم رضایت‌مندی کامل دارم زیرا روحیه جنگندگی در آنها وجود دارد و با نهایت تلاش در بازی‎ها حضور پیدا می‌کنند.

وی افزود: در سال‎های آینده از بازیکنان کنونی شاهین بیشتر خواهید شنید چراکه از اعتماد به نفس و استعداد بالایی برخوردار هستند.

شاهین شهرداری بوشهر اکنون با ۹ امتیاز در رده هفدهم جدل لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد.

منبع: ایرنا


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا