دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 34180
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بوشهر به ۲۴۲ نفر رسید.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 2 اسفند 1400 - 11:07

جان باختن ۳ هم استانی به علت کرونا

به گزارش صدای استان؛ سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۲ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند که ابتلای ۱۴ مورد از آن‌ها به کرونا مثبت، قطعی بوده است.

دکتر احمد یزدان پناه با اشاره به اینکه اکنون ۲۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از مجموع موارد بستری در بخش مراقبت‌های ویژه کرونایی، ۱۰ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارد.

وی درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده، بیان کرد: متاسفانه امروز ۳ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا ۱ آقا با ۵۶ سال سن با سابقه بیماری سرطان و ۲ خانم که هر دو دارای ۶۵ سال سن بوده و با سابقه بیماری زمینه‌ای فشار خون و دیابت در استان بوشهر به ثبت رسید.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۵۸ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند که از این تعداد، ابتلای ۲۳ مورد به کرونا مثبت، قطعی بوده است.

دکتریزدان پناه افزود: تا کنون ۲۰۷۵ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

از آغاز شیوع پاندمی کرونا در کشور تاکنون ۱۰۰۴۴۵ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا