دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 34043
تعداد نظرات: ۰

همزمان با نهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر وباحضورمسئولان استانی و شهرستانی،آئین بهره برداری از دو ساختمان یگان حفاظت بنادر دیر و کنگان انجام شد.

تاریخ انتشار: شنبه ، 23 بهمن 1400 - 11:19

آئین بهره برداری از  ساختمان های یگان حفاطت بنادر دیر و کنگان برگزار شدسیاوش ارجمند زاده مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در اینباره گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور مهندس رستمیان معاون امور عمرانی استانداری بوشهر، حجه الاسلام احمدی نماینده مردم کنگان، دیر، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان شهرستانی، آئین بهره برداری از پروژه ساختمان یگان حفاظت در بنادر کنگان و دیر انجام شد.

ارجمندزاده افزود: این دو پروژه شامل ساختمان اداری و آسایشگاه یگان حفاظت بنادر دیر و کنگان میباشد که در مدت ۱۸ ماه و با هزینه ای بالغ بر ۸۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی عنوان کرد :پروژهای مذکور شامل  دو بخش اداری و آسایشگاه میباشد که هر کدام  در زمینی به مساحت ۲۸۵ متر مربع احداث شده است.

ارجمندزاده اضافه کرد: بخش اداری این دو پروژه هرکدام با مساحت ۱۴۰ متر مربع و شامل قسمتهای معاونت اداری ، معاون قضایی، معاونت انتظامی و دفتر مسئول یگان  و  بخش آسایشگاه نیز با مساحت ۱۴۵ متر مربع شامل اتاق استراحت، آبدارخانه، نشیمن و اتاق استراحت میباشد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد : یکی از موثر ترین بخش هادر روند ارتقاع و توسعه  بنادر موضوعات حفاظتی و امنیتی آن میباشد که تاثیر مهمی نیز درجلب اعتماد صاحبان کالا دارد از این رو امیدواریم با انجام  این پروژه شاهد ارتقاع کیفیت بیش از پیش در موضوعات حفاظتی و امنیتی بنادر مذکور باشیم.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا