چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 33947
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : همزمان با آغاز دهه مبارک فجر نمایشگاه کتاب فجر انقلاب اسلامی روز سه شنبه در آیینی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برپا شد./ عکس: عباس حیدری

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 13 بهمن 1400 - 12:49

نمایشگاه کتاب فجر در بوشهر برپا شد

به گزارش صدای استان به نقل از ایرنا، معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در این آیین گفت: در این نمایشگاه هشت هزار و ۷۰۰ جلد کتاب در قالب سه هزار و ۱۰۰ عنوان کتاب در موضوع های مختلف به نمایش گذاشته شده است.

مهدی عالی زاده بیان کرد: کتاب‌های ارائه شده در این نمایشگاه با تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصدی ارائه می‌شود.

وی  یادآور شد: نمایشگاه کتاب فجر از ۱۲ بهمن تا ۱۹ اسفند برپا است.

عالی زاده اضافه کرد: از امروز ۲ هزار و ۱۱۰ برنامه با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی با شعار محوری جشن ملی ۱۴۰۰ به مناسبت گرامیداشت انقلاب اسلامی از سوی کمیته بسیج ستاد دهه فجر آغاز شده است.

وی با اشاره به راه اندازی کاروان فجر درهمه مراکز شهرستان‌ها و پخش این برنامه از سیمای مرکز بوشهر گفت: در ایام دهه فجر از سوی بسیج مهندسین کلینیک سیاری طراحی شده تا به واحدهای تولیدی و صنعتی مشاوره‌های لازم در مورد اقدامات داده شود.

عالی زاده ادامه داد: در موضوع خانواده تفاهم‌نامه‌ای بین دادگستری و سپاه امام صادق‌ (ع) استان بوشهر تهیه شده با عنوان طرح مصلحین که به واسطه‌گری بین خانواده‌ها و پیشگیری از طلاق منجر خواهد شد.

وی اظهار کرد: آغاز عملیات اجرایی ۱۰۰ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد، اهدای بسته‌های معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه و همایش معلم طراز انقلاب در گام دوم از دیگر برنامه‌های کمیته بسیج ستاد دهه فجر استان بوشهر است.

این مقام مسئول افتتاح کارگاه عبابافی در روستای بحیری از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال عنوان کرد.

کلمات کلیدی خبر : عباس حیدری کتاب

تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا