دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 33945
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : روز سه ‎شنبه همزمان با نخستین روز از ایام الله بزرگداشت دهه فجر با حضور استاندار افتتاح ۱۱ مدرسه و ۲ سالن ورزشی استان بوشهر با اعتبار ۸۱ میلیارد تومان آغاز شد.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 13 بهمن 1400 - 12:47

افتتاح ۱۳ مدرسه و سالن ورزشی در استان بوشهر آغاز شد

به گزارش صدای استان به نقل از ایرنا، معاون فنی و اجرایی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر در افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسی شهدای مدافع سلامت شهر بوشهر اظهار کرد: این پروژه با زیربنا ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع، محوطه‎سازی ۲ هزار و ۵۰۰ متر و مربع و دیوار کشی حدود ۴۰ مترمربع است که در مجموع با ۱۴.۵ میلیارد تومان اجرایی شده است.

داریوش کوثری افزود: به مناسبت دهه مبارک فجر ۱۳ پروژه جهت افتتاح پیش بینی شده که در این ده روز یکی پس از دیگری افتتاح و تحویل آموزش و پرورش و دانش آموزان خواهد شد.

وی ادامه داد: با ۱۱ مدرسه افتتاحی بالغ بر ۷۳ کلاس درس به کلاس‎های درس و بیش از ۱۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع ساختمان ایمن و مقاوم به ساختمان‎های آموزش و پرورش استان بوشهر افزوده خواهد شد.

کوثری اظهار کرد: از مجموعه مدرسه ‏های افتتاح سهم شهرهای بوشهر، عالیشهر، کنگان و خورموج  هر کدام یک مدرسه است.

وی افزود: هفت مدرسه نیز در روستاهای شوری  و بنجو تنگستان، گشی شهرستان دیر، بابامبارکی شهرستان جم، کردوان رئیسی و گنخک  شهرستان دشتی بهره‎برداری می‎‌رسد.

کوثری یادآورشد: ۲ سالن ورزشی نیز در شهرهای جم و سیراف به ترتیب با ۵۰ و ۱۵ میلیارد ریال اعتبار مورد بهره‎برداری قرار می‎‌گیرد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا