دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 33942
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: در طرح ملی جهش مسکن که یکی از برنامه‎های محوری دولت است سهم سالانه این استان ۱۰ هزار و ۳۰۰ واحد است.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 13 بهمن 1400 - 12:40

معاون استاندار بوشهر:سهم این استان ساخت سالانه ۱۰هزارو۳۰۰ واحد مسکونی است

محمدهادی رستمیان در آیین افتتاح پروژه‏‎های عمرانی شهر جدید عالیشهر افزود:سهم استان بوشهر برای چهار سال احداث ۴۱ هزار و ۲۰۰ واحد است که تقسیم آن در تمام شهرستان‌های استان بوشهر صورت گرفته است.

وی گفت: در شهر بوشهر دیگر زمین قابل ملاحظه‌ای برای احداث مسکن وجود ندارد و این رسالت برعهده شهر جدید عالیشهر گذاشته شده تا در سال نخست طرح با احداث یکهزار و ۸۲۶ واحد مسکونی در این زمینه اقدام کنند.

معاون استاندار بوشهر ادامه داد:  باید اطلاع رسانی لازم صورت گیرد تا در ادامه اجرا طرح ملی جهش مسکن افراد فاقد مسکن و دارای شرایط موردنیاز از مزیت طرح یاد شده برخوردار شوند.

رستمیان با تاکید بر ضرورت اجرا پروژه‌ها با نهایت کیفیت عنوان کرد: برای اجرا پروژه‎های عمرانی در استان بوشهر با همه دستگاه‌های اجرایی شرط شده تا در اجرا پروژه‌ها کمال دقت، حساسیت و نظارت داشته باشند تا مبادا در اجرا پروژه‎ها با سهل انگاری و تعلل یک کارشناس یا ناظر منجر به هدرفت بیت المال شود.

وی ادامه داد: در کنار همه این ها سرعت در اجرا پروژه‎ها نیز بسیار حائز اهمیت است که باید مورد توجه جدی دستگاه‎ها باشد.

رستمیان اظهارداشت:در قانون ایجاد شهرهای جدید همه بار نباید بر مجموعه شرکت‌های عمران تحمیل شود و سایر دستگاه‎ها نیز باید از محل اعتبارات خود باید برای توسعه و پیشرفت شهرهای جدید تلاش کنند.
وی گفت:سرمایه‌های یک جامعه و کشور غیر از منابع طبیعی، منابع انسانی است که زیرساخت توسعه این منابع با احداث فضای آموزشی محقق می‏‎شود که احداث مدرسه در عالیشهر نیز در همین راستا صورت گرفته است.

وی بیان کرد: عالیشهر باوجود قدمت ۳۰ ساله با کمبودها و امکانات محدودی که عمده ناشی از جنگ تحمیلی و تحریم ظالمانه بوده مواجه است که همه دستگاه‎ها باید به سهم خود برای جبران کاستی‌ها تلاش کنند.

در این آیین با حضور استاندار بوشهر افتتاح سه پروژه عمرانی و عملیات اجرایی یک طرح در مجموع با ۲۱۲ میلیارد ریال اعتبار در شهر عالیشهر آغاز شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا