یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 33925
تعداد نظرات: ۰

در جریان برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی کشور، رییس جامعه هتل‌داران استان بوشهر دو نشست با نمایندگان شهرستان‌های دشتستان و دشتی و تنگستان برگزار نمود.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 12 بهمن 1400 - 23:49

در نشست‌های مذکور، حسین دهار با تشریح نقشه راه گردشگری استان بوشهر بر ضرورت تسهیلگری نمایندگان مجلس در فرآیند قانونگذاری تاکید کرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های فراوان صنعت توریسم در استان بوشهر گفت: وجود بیش از ۹۰۰ کیلومتر ساحل خلیج‌فارس فرصت تبدیل شدن استان بوشهر به قطب گردشگری دریایی کشور را در اختیار ما قرار داده است.

 

دهار افزود: استان بوشهر بر خلاف جزایر که با محدودیت های ترانزیتی و تامین اقلام مواجهند، به راه‌های دسترسی و پس‌کرانه‌ها متصل است و هیچ گونه محدودیتی در زمینه جذب گردشگران نخواهد داشت.

رییس جامعه حرفه‌ای هتل‌داران استان بوشهر تصریح کرد: وجود برخی خلأهای قانونی در زمینه جذب سرمایه‌گذار و توسعه صنعت گردشگری، رشد این حوزه در استان بوشهر را با کندی مواجه کرده است و ضروری است تا نمایندگان استان بوشهر همانند گذشته با ابزارهای قانونی از این صنعت در حال رشد حمایت نمایند.

 

دکتر ابراهیم رضایی نماینده دشتستان و دکتر غلامحسین کرمی نماینده در اظهاراتی ضمن تقدیر از اقدامات فعالان عرصه گردشگری استان، آمادگی خود در حمایت از توسعه فعالیت‌های گردشگری در استان بوشهر را اعلام نمودند.


برچسب ها: #بوشهر #گردشگری
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا