شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 33857
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با افزایش پوشش ابر در این استان در بعد از ظهر امروز و امشب برای مناطق شمالی و مرکزی وقوع بارش خفیف باران پیش‌بینی می‎‌شود.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 10 بهمن 1400 - 13:44

به گزارش صدای استان ؛ پیام مساعدی در گفت و گو با ایرنا افزود: از اواخر وقت روز دوشنبه تا بعد از ظهر روز سه‌شنبه نیز با نفوذ سامانه جدید از غرب کشور بارش‌های پراکنده برای مناطق مختلف این استان پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم وزش باد شمال غربی شدید روی دریا تا روز یکشنبه است.

مساعدی ادامه داد: طی این مدت در بیشتر ساعت‌ها سواحل استان بوشهر مواج و متلاطم است و دریانوردان باید از سفر در خلیج فارس اجتناب کنند.

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و وزش باد و در برخی با نقاط گردوغبار و کاهش دید و احتمال بارش پراکنده و خفیف باران پیش ‎بینی شده است.

مساعدی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۶ تا ۳۸ گاهی ۴۲ کیلومتر در ساعت و روی دریا و سواحل گاهی تا ۵۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان بوشهر ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی ۲۱۰ سانتیمتر و در فراساحل جنوبی ۱۲۰ تا ۲۴۰ سانتیمتر پیش‌بینی شده است.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۰:۵۵ مد اول ۰۷:۲۰ ، جزر دوم ۰۹:۳۰ و مد دوم  ۱۷:۳۵ خواهد بود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا