دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 33648
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت:با وجود ادامه بارش‌ها در برخی نقاط و ورود سیلاب از بالادست به رودخانه‌ها، جاده‌های استان باز هستند.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 27 دی 1400 - 10:50

حمیدرضا علم گفت: همه جاده‌ها باز هستند و رفت و آمد در آن‌ها صورت می‌گیرد.

او گفت: با توجه به بارش‌های رگباری امروز در دشتی و دیر برخی جاده‌ها دچار آبگرفتگی موقت شدند که برای دقایقی جاده بسته شد و با فروکش کردن آب مسیر باز شد.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر، جاده ساحلی بوشهر-گناوه نیز باز است.

علم گفت: ریزش کوه نیز در برخی جاده‌های کوهستانی استان از جمله جاده تنگ ارم دشتستان، سیراف-جم و برازجان-کُنارتخته وجود داشته است که نیرو‌های راهداری مستقر در این نقاط بلافاصله جاده را پاکسازی کردند تا در رفت و آمد مشکلی پیش نیاید.

او گفت: در اجرای طرح زمستانه راهداری و با توجه به هشدار‌های هواشناسی نیرو‌های راهداری در مناطقی که امکان بروز حادثه وجود دارد، حاضر هستند.

همچنین مرکز مدیریت‌ راه‌های استان بوشهر اعلام کرد: جاده روستای باغان به شهر شُنبه در شهرستان دشتی که صبح امروز به ارش باران و طغیان رودخانه های فصلی و سرازیر شدن آبنما بسته شده بود، بازگشایی شده است.

سامانه بارشی که از جمعه در استان بوشهر فعال شده است طبق پیش‌بینی هواشناسی تا پایان امروز در این استان فعالیت خواهد داشت و با خروج آن سامانه دیگری وارد استان می‌شود.

سامانه جدید دوشنبه و سه‌شنبه در استان فعال خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران


برچسب ها: #سیلاب
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا