چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 33508
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت:تمدید طرح کارکنان در مراکز درمانی محل خدمت در صورت نیاز، منوط به وجود ساختار سازمانی برای این افراد است.

تاریخ انتشار: شنبه ، 18 دی 1400 - 13:25

نیروهای طرحی شاغل در مراکز درمانی که در زمان کرونا زمان طرحشان تمدید شده بود حالا که بیماران کرونایی کم شده‌اند، دیگر زمان طرحشان تمدید نمی‌شود.

در رسانه‌ها این موضوع با عنوان اخراج نیروهای طرحی مطرح شده که مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر آن را برداشت نادرستی از نامه معاون توسعه این دانشگاه می‌داند.

به گفته عبدالرضا محبوبی، با شیوع ویروس کرونا و به دنبال آن افزایش موارد بستری در بیمارستان‌های کشور و استان موضوع تمدید طرح نیروهای طرحی شاغل در مراکز درمانی و پیوستن نیروهای جهادی و نیروهای داوطلب برای تقویت مدافعان سلامت برای مبارزه با ویروس کرونا در دستور کار قرار گرفت و با صدور مجوز از طرف وزارت بهداشت نسبت به تمدید طرح نیروهای طرحی با مدت‌زمان مشخص اقدام شد.

او گفت: اکنون و پس از صدور مجوزهای قانونی برای جذب و استخدام کارکنان جدید دانشگاه، و نیز کاهش چشمگیر موارد بستری پس از انجام واکسیناسیون، تداوم همکاری نیروهای طرحی در صورت نیاز به خدمت بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت صورت خواهد گرفت.

به گفته مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، در حالت معمول اشتغال نیروی طرحی فقط بر اساس تعهد ایجادی و الزام آور فارغ التحصیلان در مقطع زمانی تعریف می‌شود که پس از پایان دوره، به‌کارگیری و ادامه کار این افراد منوط به بخشنامه های وزارت بهداشت است.

محبوبی گفت: از طرفی مدت زمان گذراندن طرح برحسب ضریب محرومیت منطقه بین ۱۶ تا ۲۴ ماه است که این افراد بیش از ۲۴ ماه مشغول گذراندن طرح بوده‌اند.

او گفت: تعداد نیروهای طرحی شاغل در دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر ۱۴۰۰ نفر است، و مقرر شده است ۱۵۰ نفر از آنان که بیشترین زمان از مدت قانونی طرح آنها می گذرد محل پرداخت حقوق آن‌ها در صورت لزوم از محل درآمد باشد.

مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تمدید طرح کارکنان در مراکز درمانی محل خدمت در صورت نیاز، منوط به وجود ساختار سازمانی برای این افراد است و پرداخت حقوق آنان از محل درآمدهای همان مرکز صورت خواهد گرفت.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا