شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 33506
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : امام جمعه دیر با تقدیر از تلاش‌های ستاد بحران شهرستان در جریان بارش‌های اخیر، عنوان کرد: بر اثر بارش تگرگ به بعضی از کشاورزان ما خسارات زیادی وارد شد که پیگیری‌هایی شده و ما مجدداً از مسئولان استان و شهرستان می‌خواهیم نسبت به این خسارات چاره اندیشی کنند.

تاریخ انتشار: شنبه ، 18 دی 1400 - 13:24

به گزارش صدای استان به نقل از مهر؛ حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته افزود: در خصوص افت قیمت گوجه فرنگی هم پیگیری‌هایی شده که باز هم درخواست می‌کنیم با توجه به اینکه هرساله با این مسئله مواجه هستیم، جهاد کشاورزی و دست اندر کاران برای این مسئله هم فکری کنند که گوجه کاران متضرر نشوند.

حسینی ابراز کرد: در آموزه‌های دینی ما و کلام معصومین تاکید شده قبل از خشک شدن عرق کارگر حقوق او را بپردازید؛ این کجا و داستانی که ما شاهد هستیم در بعضی جاها سه تا چهار ماه حقوق نیروهای ما را پرداخت نمی‌کنند.

وی افزود: ما جمعه گذشته اسم نبردیم حالا امروز مجدداً از ما درخواست کردند از ما اسمی نبرید، شنبه تا دوشنبه آینده حقوق اینها پرداخت می‌کنیم؛ من واقعاً شرمنده ام نمی دانم آقایان چگونه توجیه می‌کنند، اگر خود شما یک ماه حقوق دیر دستتان برسد چه می‌کنید، جوانی که درآمد و شغل دیگری ندارد آن هم در این وضعیت اقتصادی این حقوق ناچیز هم به او نرسد پیش زن و فرزندش شرمنده می‌شود و ما هم شرمنده آنها.

حسینی تاکید کرد: امیدوارم به این قولی که داده‌اند به معاون سیاسی امنیتی استاندار و دیگر مسئولین در روزهای اول هفته آینده این مسئله را حل و عمل کنند تا نیازی به موضع گیری مجدد ما نباشد.

وی درباره امنیت شغلی پرستاران، گفت: شنیده‌ام در استان ما پیش قدم شده‌اند در راستای تعدیل نیروهایی که در نزدیک دو سال در مواجهه با بیماری کرونا برای سلامت مردم با جان خود بازی کردند، آن وقت ما نیازمان که برطرف شد بگوییم بروید، اینها برخلاف نظر رهبر معظم انقلاب است و باید تجدید نظر شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا