یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 33459
تعداد نظرات: ۰

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر در بازدید از آب‌شیرین‌کن کنگان نقش مهم این پروژه در تامین آب شرب این شهرستان را مهم دانست.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 13 دی 1400 - 13:13

مهندس محمدهادی رستمیان در بررسی روند فعالیت آب‌شیرین‌کن کنگان با قدردانی از تلاش شرکت آب و فاضلاب استان در آبرسانی شهرها و روستاها اظهار داشت: با توجه به کمبود منابع آبی در استان اجرا آب‌شیرین‌کن نقش مهمی در تامین آب شرب ساکنان دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نیز با اشاره به اقدامات مهم در تأمین آب شرب در شهرها و روستاها خاطر نشان کرد: یکی از پروژه‌های تأمین آب شرب در شهرها و روستاها اجرا پروژه‌های آب‌شیرین‌کن است.

عبدالحمید حمزه‌پور از افزایش ظرفیت تولید آب از پروژه آب‌شیرین‌کن کنگان خبر داد و بیان کرد: حجم تولید آب از پروژه آب‌شیرین‌کن کنگان از ۱۰ هزار مترمکعب کنگان به ۱۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب در شبانه‌روز افزایش یافت.

وی، با بیان اینکه تاکنون در تأمین آب شرب استان بوشهر بحران ایجاد نشده است گفت: برای ادامه راه نیاز و ضرورت دارد مردم در مدیریت مصرف آب همکاری و از آبیاری به فضای سبز و درختان و باغ‌ها خودداری کنند چراکه وظیفه شرکت آب و فاضلاب تنها تأمین کننده آب شرب و بهداشتی مردم در شهرها و روستاها است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا