یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 33341
تعداد نظرات: ۰

صدای استان :فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: باند ۶ نفره سارقان مسلح طلا از منازل مردم شهرستان دشتستان این استان متلاشی و اعضای آن دستگیر شدند.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 7 دی 1400 - 12:25

باند سارقان مسلح طلا در دشتستان متلاشی شد

به گزارش«صدای استان » به نقل از ایرنا، سردار حیدر سوسنی روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت طلا از منازل در شهرستان دشتستان، کارگروه ویژه‌ای با محوریت پلیس آگاهی دشتستان تشکیل و شناسایی و دستگیری سارقان در دستورکار قرار گرفت.

وی بیان کرد: با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی و در نتیجه تحقیقات و بررسی‌های کارشناسی، اعضای باند ۶ نفره سارقان که ۲ نفر از آنان غیر بومی بودند، شناسایی شدند.

سوسنی ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضایی متهمان در عملیات‌های جداگانه دستگیر و یک قبضه سلاح کلاشینکف از مخفیگاه متهمان کشف شد.

وی اظهار کرد: این افراد در بازجویی‌ها و تحقیقات علمی و تخصصی به عمل آمده به ارتکاب ۱۸ فقره سرقت طلا در شهرستان دشتستان اعتراف و پس از تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سوسنی ادامه داد: شهروندان حتی الامکان از نگهداری غیر ضروری مقادیر زیاد طلا و جواهر در منزل اجتناب کنند و در صورت لزوم آن را به بانک بسپارند.

پیش از این نیز باند سابقه‎ دار در سرقت طلا از منازل شهروندان گناوه‌‏ای متلاشی شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا